کیان صنعت 88 تولید و فروش دستگاه سنگبری همراه و دستگاه سن...

دستگاه سنگبری, ارزان ترین دستگاه سنگبری در تهران, ارزان ترین دستگاه سنگبری در ایران

رنگ سنگ در سال ۲۰۱۷

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

بزرگترین طراحان دکوراسیون اعتقاد دارند که مد رنگ، در سال ۲۰۱۷ رنگ های سبز، خاکستری مایل به قهوه ای و بنفش پررنگ می باشد و با توجه به تغیر مد در طراحی، سلیقه مشتریان نیز در انتخاب رنگ سنگ تغییر خواهد کرد.

ساختن هارمونی مناسب با در کنار هم قرار گرفتن صحیح رنگ ها می تواند حس خوب سر زندگی و یک زندگی لوکس را برای ما به ارمغان بیاورد و با توجه به نقش مهم سنگ طبیعی در طراحی دکوراسیون با انتخاب رنگ سنگ مناسب میتوانیم مانع هزینه های مجدد تغیر دکوراسیون شویم.

این سه رنگ به ترتیب توسط طراحان بزرگی به نام های پانتون، شروین ویلیامز و بنجامین مور به عنوان رنگ های مد در طراحی های سال ۲۰۱۷ اعلام شده اند. اگر دقیق تر نگاه کنیم؛ متوجه خواهیم شد که هیچ یک از این رنگ ها حتی به یکدیگر نزدیک هم نیستند و تفاوت فاحشی بین نظر و سلیقه این سه اسطوره بزرگ طراحی وجود دارد که ممکن است باعث سر در گمی طراحان دیگر در انتخاب متریال و رنگدر پروژه هایشان شود ولی رنگ غالب در طراحی تاثیر زیادی بر روی انتخاب رنگ سنگ توسط تجار و دست اندرکاران صنعت ساختمان سازی خواهد گذاشت.

رنگ سنگ در سال ۲۰۱۷

“براک متز” مالک و سرپرست طراحان شرکت Lane Mettz Design می گوید: تغییرمد رنگ در بازار سنگ های طبیعی کمتر از هر المان دیگری تاثیرگذار است. با توجه به اکثریت سنگ ها که دارای رنگ های خنثی همچون سفید، خاکستری و قهوه ای مایل به خاکستری می باشند، سنگ طبیعی کمتر تحت تاثیر رنگ های مد سال قرار خواهند گرفت.

هیچکس نمی­تواند منکر این شود که رنگ می تواند باعث انتقال انرژی یا آرامش و یا باعث انتقال گرما یا سرما در یک اتاق شود. اما رنگدیوار، بیشترین تاثیر را در نحوه طراحی دکوراسیون دارد. رنگ سنگ طبیعی بر روی دیواره آشپزخانه باعث می شود که فلزات درون آشپزخانه کمتر احساس صنعتی و ماشینی بودن را انتقال دهند و میتوان تمامی کابینت ها و اجزای آشپزخانه را با سنگ مرمر سفید طراحی کرد ورنگ سنگ مرمر در کنار براقیت فلزات آشپزخانه خودنمایی کند.

هر سال مد رنگ تحت تاثیر یک سری از فاکتور ها تغییر می یابد، از طبیعت گرفته تا هنر، جو سیاسی، محیط اقتصادی و….ولی چگونه این موارد در سبک طراحی دکوراسیون یک خانه تاثیر گذار می شوند؟

آلیسا باکمن، مشاور طراحی شرکت StoneShop، معتقد است که صاحب خانه ها وب سایت ها و مجلات طراحی را زیر و رو می کنند تا بهترین ایده را که مناسب خانه و طرحشان هست را انتخاب کنند. اما زمانی که به انتخاب رنگ می­ رسند بعضی از افراد مانند شهروندان فیلادلفیا ترجیح می دهند سطح دیوارها و فضای داخلی خانه شان را در رنگ های خنثی نگه دارند و به صورت خیلی کمرنگ از رنگ های شاد مانند سبز و یا رنگ های شبیه جواهرات استفاده می کنند.

باکمن ادامه می دهد: نظرسنجی های انجام شده تاثیر بسزایی بر روی تصمیم گیری نحوه طراحی های ما می گذارد. ما روزانه نظرات مردم را در مورد رنگ ها می پرسیم. این به تصمیمات ما در طراحی کمک شایانی می کند.

مد سال اثر قابل توجهی بر انتخاب رنگ سنگ مورد استفاده در پروژه های ما می گذارد. هرچند که رنگ سنگ تاثیر زیادی در انتخاب آن دارد ولی عامل اصلی نخواهد بود ولی باید به تاثیر آن چه در حال حاضر و چه در طولانی مدت توجه ویژه ای داشت تا پس از مدتی باعث خستگی چشم ساکنین ساختمان نشود.

ربکا زاولوف بنیان گذار و سرپرست تیم طراحی شرکت KitchenLab Design موافق است که نوع و جنس سنگ می تواند بر روی بخشی از تصمیمات طراحان و مشتریان اثر بگذارد اما تا وقتی که رنگ سنگ برگزیده توسط طراح را تغییر ندهند وی اعتقاد دارد که رنگ سنگمهمترین گزینه در انتخاب سنگ است و صحبت خود را بدین نحو ادامه می دهد که این گفته به معنی این نخواهد بود که هیچ محدودیتی بر روی رنگ سنگ انتخابی توسط طراح  نباید اعمال شود بلکه از بین گزینه های رنگ، نوع و جنس برای انتخاب یک سنگ مناسب ابتدا می بایست به رنگ آن توجه نمود.

زاولوف ادامه داد که استفاده از ترکیب سنگهای آهکی و مرمری سفید رنگ در سنگ فرش کف، روش بسیار خوبی برای ایجاد فضای گرم و سرد است ولی هیچ چیزی به زیبایی ترکیب مرمر سیاه با سفید و خاکستری در سنگ فرش خانه نیست.

همچنین متز می­گوید: یکی از خواص جالب توجه سنگ طبیعی احساس زنده بودن و اتصال آن به المان های کلاسیک است که به بهترین شکل این احساس را به انسان القاء می کند. سنگ های طبیعی می توانند فرآوری شوند و به هرشکل در طراحی مورد استفاده قرار گیرند اما چیزی که آنها را از دیگر مواد متمایز می کند امکان استفاده از آنها در بین رنگ های مختلف، فصل ها و سالهای متمادی بدون ایجاد حس خستگی و تکراری شدن می باشد.

کوبورن می­گوید: من فهمیده ام که بیشتر مشتری ها دوست دارند در خانه هایشان از سنگ با رنگ خشن استفاده کنند. اما بعد از مدتی از آن خسته شده و آنرا به رنگ های خنثی تغییر می دهند. کوبورن به مشتریان پیشنهاد می­کند که زمانی را صرف کنند و نمونه هایی از سنگ را به محیطی که قصد استفاده از آن را دارند برده و رنگ سنگ دلخواه خود را با تامل بیشتر از بین نمونه ها انتخاب کنند.

در طراحی دکوراسیون بعضی از رنگ ها هستند که به خوبی با سنگ های طبیعی ترکیب می شوند.

زاولوف می گوید (بنفش پر رنگ) رنگی که بنجامین مور پیش بینی کرده، نزدیکترین رنگ به رنگ سال می باشد و در حال حاضر در طراحی های خود بیشتر از رنگ خاکستری استفاده می کند که با سنگ طبیعی ترکیب خوبی را تشکیل می دهند ولی به زودی رنگ بنفش پر رنگجایگزین آن خواهد شد.

کوبورن به افرادی که با استفاده از رنگ های متمایز در دکوراسیون ساختمان خود بیزار هستند و حاضر به انجام چنین ریسکی نیستند رنگآبی تیره متمایل به سیاه را به جای سیاه پیشنهاد می کند و می گوید: این رنگ در کنار رنگ سنگ سفید بسیار زیبا خواهد شد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

کیان صنعت 88 تولید و فروش دستگاه سنگبری همراه و دستگاه سن...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

دستگاه سنگبری، ارزان ترین دستگاه سنگبری در تهران، ارزان ترین دستگاه سنگبری در ایران، دستگاه سنگبری فارسی بر، دستگاه سنگبری قابل حمل، دستگاه سنگبری پرتابل، دستگاه سنگبری 2 متری، دستگاه سنگبری 1.5 متری، دستگاه سنگبری ارزان، قیمت دستگاه سنگبری

دسته‌بندی محصولات