aluwall

نمای کرتین وال, کرتین وال, نمای فریم لس

نمای فریم لس و مزایای آن

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

امروزه یکی از متداولترین نماهای مدرن ساختمانی،طراحی و اجرای نمای شیشه ای با سیستم فریم لس می باشد.استفاده از شیشه بعنوان یک متریال جزء لاینفک هر ساختمان محسوب می گردد. با ظهور شیشه های رفلکس استفاده از این نوع شیشه ها در نمای ساختمان های مرتفع و برجها امروزه بسیار متداول گشته است. استفاده از نماهای شیشه ای(فریم لس) علاوه بر زیبائی امکان استفاده از حداکثر روشنایی روز را فراهم می نماید. همچنین استفاده از شیشه های ۲ یا ۳ جداره یک لایه عایق صوتی و حرارتی بسیار مناسب را ایجاد میکند. استفاده از این نماهای مدرن(نمای فریم لس) سبب گردیده که دتایل های نصب متفاوت نیز طراحی گردد که از آن جمله شيشه های فريم لس و نماهای لامل(Face Cap) می باشد.

در نماهای فریم لس شیشه ای، قابهای آلومینیومی نگهدارنده شیشه (شیشه ها می توانند تکجداره و یا دوجداره باشند) بر روی یک فریم فولادی که از پروفیل هایی با سایزهای متفاوت ساخته شده نصب و فیکس می گردند. فواصل شیشه ها با یکدیگر چنان نزدیک بوده که فریم فولادی حائل قابهای آلومینیومی از نمای روبرو دیده نخواهد شد.

مزایای استفاده از نمای فریم لس Frame Less

  • ظرافت دید فریم نگهدارنده شیشه از خارج
  • امکان بهره گیری از باز شو مخفی در نما
  • آسانی تعویض شیشه
  • عدم انتقال تنش های سازه اصلی بنا بر شیشه
  • عملکرد مستقل هر یک از فریم ها در برابر زلزله
  • امکان استفاده از رنگهای متفاوت در نما
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

aluwall

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

نمای کرتین وال، کرتین وال، نمای فریم لس، فریم لس، لوور آلومینیومی، نمای سنگ و سرامیک خشک، لوور متحرک برقی، شیدر آلومینیومی، نمای کامپوزیت ، کامپوزیت پانل آلومینیوم، نمای شیشه، نمای ساختمان، لوور دوکی، لوور متحرک، لوور برقی، ورق کامپوزیت

دسته‌بندی محصولات و خدمات