بازرگانی لرزان صنعت

ماشین آلات ساختمانی, ماشین آلات ساختمان سازی, ماشین آلات راه سازی

موتور ویبره برند روبین

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
ویبره کردن بتن

برای خارج کردن حباب و از بین بردن خلل و فرج داخل بتن بایستی بتن ویبره شود. درصورتی که عمل ویبره بتن انجام نشود ممکن است هوای داخل بتن تخلیه نگردد و اصطلاحاً بتن کرمو می شود و تراکم خوبی نخواهد داشت. ویبره بتون در مقاومت و شکل ظاهری بتن پس از خودگیری بتن و سفت شدن آن تأثیر فراوانی دارد. جهت این کار از دستگاه ویبره بتن استفاده می گردد.  پس از استفاده از ویبره بتون عملاً حباب هوا خارج گردیده و جای آن را سنگدانه ها و سیمان بتن پر می نماید.

دستگاه ویبره بتون بنزینی دارای یک موتور بنزینی کوپله بر روی یک شاسی می باشد و شاسی می تواند گردون (ویبره بتن گردون) یا ثابت(ویبره بتن ثابت) باشد . بر روی موتور بنزینی روبین یا احیاناً موتور بنزینی هوندا GX160 یک کوپلینگ سوار شده که اتصال بین موتور و شیلنگ ویبره بتن می باشد. شیلنگ ویبراتور نیز از جنس لاستیک منعطف بوده تا کار کردن با آن آسان باشد. سر شیلنگ ویبراتور پوکر نام دارد که داخل بتن می رود و ایجاد لرزش می کند. شیلنگ ویبراتور بتن و پوکر شلنگ ویبراتور  بر حسب نیاز دارای قطرهای مختلف می باشد و معمولاً بین قطرهای یک تا سه اینچ موجود می باشد. موتور ویبره بتن با ایجاد لرزش در میان بتن اصطلاحاً  ویبره بتون را انجام می دهد.

ویبراتور روبین

یکی از پرکاربردترین انواع موتور ویبراتور، موتور ویبره بنزینی روبین می باشد. این نوع موتور ویبره بتن به دلیل عدم نیاز به برق برای پروژه های بتن ریزی در مقیاس های کوچک و متوسط بسیار کارآیی دارند و یکی از مناسب ترین گزینه ها جهت ویبره نمودن بتن در زمان عدم وجود برق محسوب می گردند. این دسته از موتور ویبراتورها قابلیت ساپورت شیلنگ ویبراتور در سایزهای 1، 1.5، 2 و 2.5 اینچ را دارا بوده و قدرت آن ها از موتور ویبراتور برقی بیشتر می باشد. در مورد قیمت ویبراتور بتن بنزینی باید این نکته را بیان نمود که قیمت این نوع موتور ویبراتور از نوع برقی بالاتر می باشد.

روبین سوبارو تولید کننده قدیمی و صاحب نام موتور های بنزینی برای مصارف صنعتی و کشاورزی می باشد. موتور EY20 این شرکت ژاپنی با توان نامی ۵.۵ اسب بخار بهترین گزینه برای استفاده در موتور ویبراتور بنزینی می باشد. برای پیمانکاران و شرکت های ساختمانی که بخواهند یک ویبراتور قابل اطمینان و با کیفیت داشته باشند، این بهترین پیشنهاد می تواند باشد.

البته قیمت این محصول در مقایسه با محصولات مشابه چینی بسیار بالا می باشد ولی به همان اندازه هم از کیفیت بالایی برخوردار است.

مشخصات موتور ویبراتور روبین

موتور به کار رفته در موتور ویبره روبین ، مدل روبین EY20 می باشد. قدرت این مدل موتور روبین 5 اسب بخار بوده و قدرت و کیفیت بسیار مناسبی دارد. موتور ویبراتور روبین از نوع شاسی ثابت بوده، به این صورت که شاسی به موتور اتصال داشته و برای چرخش موتور و کار با آن در جهت های مختلف، باید به طور کامل آن را از پایه چرخاند.

اتصال موتور ویبراتور به پایه و ثابت بودن شاسی آن باعث افزایش دوام و طول عمر موتور ویبره بنزینی روبین گردیده و موتور ویبره را از خطرات احتمالی و ضربات به طور کامل حفظ می نماید. موتور ویبراتور روبین در سه نوع موتور ویبره بنزینی روبین چین، موتور ویبره روبین تایلند و موتور ویبره روبین ژاپن در بازار موجود که موتور ویبره ژاپنی دارای کیفیت و قیمت بیشتری نسبت به انواع دیگر است. چنان چه در مورد انتخاب هرکدام از این موتور ویبراتورها سوالی دارید می توانید از طریق تماس با کارشناسان فنی شرکت نیکاکورپ از مشاوره فنی  رایگان آن ها بهره مند شوید.

5 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

بازرگانی لرزان صنعت

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش

خدمات/محصولات

ماشین آلات ساختمانی، ماشین آلات ساختمان سازی، ماشین آلات راه سازی، شیلنگ ویبراتور، ویبراتور بتن، ماله موتوری، شمشه ماله برقی، شمشه موتوری، ویبره بدنه، ویبراتور بدنه، ویبره بتن، ویبره صنعتی، کمپکتور، سینی ماله، تیغه ماله، بتونیر

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات