شرکت لیزرچی

حکاکی لیزری, چاپ فلز, حک لیزری فلز

چاپ لیزری یراق آلات

از نمونه های چاپ فلزات با لیزر ، حک لیزری یراق آلات است. در یراق آلات باید چاپ یا حکاکی به گونه ای باشد که زیبایی شکل ظاهری از بین نرود و نیز طرح چاپ شده روی فلز به مرور زمان دچار سایش نشود. چاپ فلزات با لیزر چنین ویژگی هایی را داراست و بنابراین برای یراق آلات بسیار مناسب است.

توضیحات خدمت

از نمونه های چاپ فلزات با لیزر ، حک لیزری یراق آلات است.
در یراق آلات باید چاپ یا حکاکی به گونه ای باشد که زیبایی شکل ظاهری از بین نرود و نیز طرح چاپ شده روی فلز به مرور زمان دچار سایش نشود. چاپ فلزات با لیزر چنین ویژگی هایی را داراست و بنابراین برای یراق آلات بسیار مناسب است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات حکاکی لیزری یا سفارش کار ، لطفا با شماره های مندرج در زیر و یا از طریق ایمیل با ما تماس بگیرید.- تلفن:02144951538-02144951537-09128188108
- ایمیل: Laserchi2010@yahoo.com

برای بدست آوردن اطلاعات در مورد خدمات حکاکی و برش لیزری فلزات و غیر فلزات ، می توانید از سایت اینترنتی ما به آدرس زیر نیز بازدید کنید:
- آدرس سایت: www.laserchi.com

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت لیزرچی

تهران

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

حکاکی لیزری، چاپ فلز، حک لیزری فلز، حکاکی لیزری فلزات، یراق آلات فلزی، قطعات پلاتینی، چاپ هدایای تبلیغاتی، پلاک های فلزی، شیرآلات بهداشتی، خدمات لیزر، حک و برش لیزری، خدمات برش لیزری، حک فلز، حکاکی فلزات، حک لیزری، حکاکی هدایای تبلیغاتی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات