لیانا

طراحی سایت, طراحی لوگو, کاتالوگ آنلاین

لوگو یا نشانه چیست ؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

لوگو یا نشانه چیست ؟

لوگو،نشان واره، نشانه یا آرم نمادیست كه به كمك آن مفهوم كاری و یا برند تجاری در یك نگاه مشخص می گردد، به كمك یه لوگو مناسب می توان مفهوم كاری را كه در قلب یك شركت و یا سازمان نهفته است به نمایش گذاشت. یك لوگو مناسب به دور از پیچیدگی های آن بایستی مفهوم خود را به بیننده برساند و به سادگی به ذهن سپرده شود تا هر بتواند رد پایی از شركت یا سازمان صاحب آرم را مشخص سازد لوگو ها با نماد درون خود و یا نوشته و ساختار خود معرف توانایی هر شركت ، سازمان و یا موسسه ای بوده و همواره در درون خود سخنی را بیان می كنند كه یا در یك نگاه مشخص است و یا نیاز به تامل دارند.

 طراحی لوگو وب سایت

امروزه با رقابتی شدن فضاِ كارِ ، طراحی لوگو یا نشانه یكی از مهمترین گزینه ها در هر صنعتی می باشد ، شاید كمتر كسی باشد كه قدرت و اثر گذاری لوگو یا نشانه را نداند در ایران نیز لوگو توانسته است جایگاه مهم خود را در اثر گذاری بر مخاطب پیدا كند ولی متاسفانه هنوز هم مشاهده می شود که بسیاری از لوگو یا نشانه ها فاقد استانداردهای جهانی و حرفه ای برای تاثیر مناسب بر مخاطب می باشد تیم طراحی لوگو کمک وب با تجربه ی كافی و جهانی و در نظر گرفتن تمامی استانداردهای مهم در طراحی لوگو یا نشانه می تواند برای انتخاب بهترین ها شما را همراهی کند . خلاقیت و ایده پردازی ، تحقیق و بررسی مخاطب و بازار رقابتی گزینه هایی هستند که کار ما را متفاوت می کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 09367794450 و یا از طریق پست الکترونیک maria.khazari91@gmail.comتماس حاصل فرمائید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

لیانا

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

طراحی سایت، طراحی لوگو، کاتالوگ آنلاین، طراحی سایت، تولیدی چرم، چرم دست دوز، چرم ، چرم زنانه، کیف چرم مردانه، کیف چرم زنانه، جاکلیدی چرم

دسته‌بندی محصولات و خدمات