فروشگاه توان تکنیک نمایندگی رسمی فستو

محصولات فستو, شیر برقی فستو, سیلندر پنوماتیک /جک پنوماتیک فستو

جک پنوماتیک چیست؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

واژه پنوماتیک ریشه یونانی دارد و کلمه باد یا هوای فشرده شده را تداعی می کند. جک پنوماتیک برای تولید نیرویی در یک حرکت خطی رفت و برگشتی از نیروی هوا فشرده به وسیله نیروی اعمالی بر یک دیسک یا پیستون در یک فضای استوانه ای، استفاده می‌کنند. سیلندرها یا سیلندر پنوماتیک آخرین مرحله از یک مدار پنوماتیکی هستند که نیروی هوای فشرده را به انرژی مکانیکی حرکت متناوب خطی یا چرخشی تبدیل می‌کند.

اجزای اصلی جک پنوماتیک:
جک پنوماتیک خود شامل یک محفظه برای نگهداری هوای فشرده و مجرای ورودی و خروجی برای هوای فشرده است. اجزای تشکیل دهنده داخل سیلندر پنوماتیک شامل شافت، پیستون،  پکینگ و سیل های هوای فشرده است.

پیستون و سیلندر دو قسمت اصلی در ساخت سیلندر پنوماتیک است. به طوری که سیلندر بخش ثابت آن است و پیستون هم در داخل سیلندر قرار می‌گیرد. سپس از طریق جریان ورودی هوا به حرکت درمی‌آید

انواع جک پنوماتیک 
جک پنوماتیک در واقع با هوای فشرده شده در محدوده فشار 1.5 تا 12 بار کار می کنند، که به آنها سیلندر بادی هم نیز گفته می شود.

در دسته بندی جک پنوماتیک، انواع جک چهار میل، پروفیلی، قلمی، جک های راهنمادار، کامپکت، جک های رادلس(بدون شافت)، جک روتاری و اکچویتور خطی و… را می توان تقسیم بندی کرد، که هریک در محل خاص خود مورد استفاده قرار میگیرد.

جمع بندی و خرید جک پنوماتیک
جک پنوماتیک از هوا برای تحریک پیستون استفاده می کند. این سیلندرها انواع مختلفی دارند که در این مقاله مطرح شد. برای خرید جک پنوماتیک، در فروشگاه اینترنتی توان تکنیک نمایندگی رسمی شرکت فستو آلمان به آدرس https://www.tavan.tech/fa ، به راحتی و با امنیت خاطر نسبت به سفارش آنلاین اقدام کنید.

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فروشگاه توان تکنیک نمایندگی رسمی فستو

تهران

نوع فعالیت

عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده

خدمات/محصولات

محصولات فستو، شیر برقی فستو، سیلندر پنوماتیک /جک پنوماتیک فستو، سنسور و حسگر فستو، سنسور سیلندر/سنسور جک فستو، سنسور سیلندر پراکسیمیتی/القایی، واحد مراقبت هوای فشرده فستو، تصفیه هوای فشرده فستو، درایر جذبی فستو، ایر درایر فستو، سیلندر کامپکت فستو، اکچویتور فستو، اتصالات پنوماتیک فستو، اتصالات برقی فستو، فیتینگ فستو، شیلنگ پنوماتیک فستو

نوع مالکیت:

شرکت سهامی عام

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 3 ماه قبل