blak sport

اسپرت, لوازم ماشین

دریفت چیست : DRIFT

دریفت در لغت به معنای گرد و خاک کردن است. ولی در عالم رانندگی به لیز دادن اتومبیل با استفاده از ترمز دستی یا بکس باد کردن میگن. گرچه با ماشین های دیفرانسیل جلو هم میشه دریفت کرد ولی به علت این که با این ماشین ها برای اکثر دریف کردن ها نیاز به استفاده از ترمز دستی هستش که چون خیلی سرعت ماشین رو میگیره زیاد با این جور ماشینها دریفت نمی کنن برای همین از ماشین های محور عقب استفاده می کنن.

دریفت برای چه مواقعی خوبه ؟

موقعی که شما با سرعت میخوایید یه پیچ رو رد کنید . برای این که از چپ شدن ماشین جلوگیری کنید(به علت نیروی گریز از مرکز زیاد ماشین) مجبور میشید سرعت اتومبیل خودتون رو کم کنید. ولی غیر از این راه دیگه ای هم وجود داره و اون لیز دادن پشت ماشین با استفاده از ترمز دستی کشیدن یا بکسباد کردن اتومبیل (البته برای ماشین های محور عقب) هستش که به این کار دریفت کردن میگن .

رشته ی دریفت :

امروزه دریفت یکی از شاخه های رشته ی اتومبیل رانی شده که در این رشته دریفت جنبه ی نمایشی داره وباید همه ی پیچ ها رو با دریفت رد کنید . در پیست هایی که برای این رشته طراحی میکنن هیچ جاده ی صافی وجود نداره و پیست پر از پیچ های مختلف هستش (به غیر از بعضی قسمت ها که برای جبران سرعت از دست رفته میزارن )

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

blak sport

ارومیه

نوع فعالیت

خرده فروش

خدمات/محصولات

اسپرت، لوازم ماشین

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات