rahaco

زیروکلاینت, زیرو کلاینت, خرید زیروکلاینت

بررسی هزینه برای هر کاربر در VDI

بررسی هزینه سخت افزاری بین تین کلاینت و کامپیوترهای شخصی بسیار ساده است. تین کلاینت ها ارزان تر از کامپیوترهای شخصی هستند. قیمت کامپیوترهای شخصی عموماً از ۵۹۹ دلار شروع می شود، در حالی که در تین کلاینت ها، هزینه هر سیستم بستگی به نوع و قدرت سیستمی دارد که میخواهد با آن سیستم کار کند.

بعضی از افراد که فعالیت های روزانه شان محدود به استفاده از نرم افزارهای ساده مانند Outlook است، می توانند از تین کلاینت هایی مانند Ceptor استفاده کنند که قیمتشان حدود ۹۹ دلار است. برای کاربرانی که به صورت پیوسته نیاز به استفاده از چندین نرم افزار پیچیده دارند، دستگاه هایی حرفه ای تر که از امکانات تصویری بالایی پشتیبانی می کنند ( مانند Veriton N2110G ) نیاز است، که قیمت این دستگاه ها کمتر از ۳۰۰ دلار است.

در بسیاری از موارد پیاده سازی VDI ها، سازمان ها به مرور زمان کامپیوتر های خود را به تین کلاینت تبدیل می کنند. با اینکه این موضوع در هر سازمانی متفاوت است، دیده شده است که یک سوم کاربران VDI به مرور زمان سیستم های خود را به تین کلاینت تغییر می دهند، و دو سوم دیگر نیز از گزینه های نرم افزاری مانند VDI Blasterr استفاده می کنند. این نرم افزار کاربری کامپیوترهایی را که در اواخر عمر مفیدشان هستند به کاربری تین کلاینت تغییر می دهد.
هزینه لایسنس نرم افزارهایی که روی کامپیوترهای شخصی نصب می شوند را نیز باید مد نظر قرار داد. تولید کنندگان نرم افزارهای مختلف، ممکن است انواع مختلفی از لایسنس های نرم افزاری را داشته باشند و بسیاری از مشتریان نیز می توانند با تولید کنندگان نرم افزاری به توافقی دو طرفه رسیده و هزینه های مختص به خود را برای هر نرم افزار داشته باشند.اما، به صورت میانگین دیده شده است که هزینه تهیه لایسنس نرم افزاری برای هر کاربر حدود ۱۵۰ دلار است. اما برای لایسنس های شرکت مایکروسافت، کافی است مشتریان لایسنس های VDA را برای تین کلاینت های خود، و یا سیستم هایی که تحت پوشش لایسنس SA ماکروسافت هستند و به مرور زمان کامپیوترهای شخصی خود را با تین کلاینت جایگزین می کنند، تهیه کنند .

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

rahaco

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، خدمات

خدمات/محصولات

زیروکلاینت، زیرو کلاینت، خرید زیروکلاینت، خرید زیرو کلاینت، زیروکلاینت چیست

دسته‌بندی محصولات