سامانه جامع کارشناسی خودرو اتوناین

کارشناسی خودرو, اجاره خودرو, صدور بیمه

کارشناسی قیمت خودرو دست دوم و کارکرده چه مزایایی را برای خریدار به همراه دارد؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

کارشناسی قیمت خودرو دست دوم و کارکرده یک امر بسیار مهم و یا حتی ضروری به شمار می آید به این خاطر که از ضرر و زیان های احتمالی خریدار جلوگیری می کند و همچنین باعث می شود شما بابت خرید خودرو انتخابی تان مبلغ واقعی آن را پرداخت نمایید

بنا به سلایق و علایق مختلف بعضی از مزدم به دنبال خرید اتومبیل دست دوم هستند و احتمالا به دلیل مسائلی همچون: نداشتن مبلغ کافی، تنوع بیشتر در اتومبیل های دست دوم، خرید اتومبیل وارداتی از خرید اتومبیل صفر صرف نظر می کنند.

برای خرید خودرو دست دوم اگر خریدار با راهنمایی و خدمات کارشناسی خودرو اقدام نماید کاملا خریدی مطمئن و به صرفه خواهد داشت.

عوامل تعیین کننده کارشناسی قیمت خودرو دست دوم و کارکرده

برای تعیین قیمت اتومبیل های کارکرده پارامترهای متعددی وجود دارد که قیمت ایده آل آن از سوی کارشناس خودرومشخص می شود که این عوامل عبارتند از:

  • سال ساخت
  • میزان کارکرد
  • رنگ شدگی (وابسته به قسمت رنگ شده)
  • سلامت بدنه
  • قطعات تعویض شده
  • سلامت موتور و فنی اتومبیل
  • بیمه
  • وضعیت لاستیک ها
  • ایمنی
  • امکانات و آپشن ها
  • میزان مصرف سوخت
  • و موارد دیگری که در زمان کارشناسی به آن پرداخته خواهد شد

فاکتورهای لازم برای خرید و کارشناسی قیمت خودرو دست دوم و کارکرده

یکسری عوامل در هنگام خرید خودرو وجود دارد که باعث می شود خریدار راحت تر و سریع تر به خودرو مورد نظر خود دست یابد و در زمان خرید خودرو او را دچار چالش می کند که بایستی به موارد زیر دقت کند:

میزان بودجه خریدار

توجه داشته باشید هیچ گاه تمام پول خود را صرف خرید خودرو نکنید به این خاطر که خودرو دست دوم و کارکرده هزینه های جانبی متعددی مثل: تعویض پلاک، انتقال سند، هزینه کارشناسی قیمت خودرو دست دوم و کارکرده و …

نوع خودرو

پس از برآورد هزینه خرید خودرو بایستی به این مساله توجه داشته باشید که چه نوع خودرویی برای شما کارآمدتر است.(هاچ بک، سدان، شاسی یا…)

حتما به این موضوع توجه داشته باشید خودرویی که می خواهید خریداری نمایید متناسب با نیازهای شما باشد به طور مثال اگر فقط خود شما و همسرتان می خواهید از اتومبیل استفاده کنید و سفرهای درون شهری شما بسیار زیادتر از سفر های برون شهریتان است یک خودرو هاچ بک با میزان سوخت پایین بهترین گزینه است.

سال ساخت و کارکرد اتومبیل

بسیاری از مردم می خواهند با تمام پولی که در اختیار دارند صرف نظر از سال ساخت اتومبیل، لوکس ترین خودرو موجود را تهیه نمایند که این کاملا اشتباه است.

هر چه کمتر از عمر اتومبیل انتخابی شما می گذرد دفعات مراجعه شما به تعمیرگاه کمتر خواهد شد و هزینه های جانبی شما پایین تر خواهد آمد در نتیجه عمر اتومبیل و کارکرد آن مهمترین فاکتور در خرید اتومبیل به شمار می آید

خوش معامله بودن اتومبیل

اتومبیل برای ما ایرانیان یک سرمایه است که شاید پس از مدتی بخواهیم اتومبیل مان را تعویض کنیم، باید به این توجه کنید که اتومبیل ما چه قدر طرفدار دارد، آیا قطعات آن در بازار موجود می باشد یا خیر و بسیاری موارد دیگر که ممکن است شما را مجبور سازد در هنگام فروش با قیمتی بسیار پایین تر آن را بفروشید.

عدم برخورداری از نواقص اساسی در خودرو

توصیه می کنیم هیچ  گاه قصد خرید اتومبیلی را که دچار نواقص و ایرادات اساسی مثل چپی بودن خودرو، ضربه مهلک به ستون و شاسی، تعویض قطعات به دفعات و … می باشد را به امید اینکه می توانید با تعمیر کردن آن به کیفیت مطلوبی برسانید، نداشته باشید این کار از پایه اشتباه است. و اگر قادر به تشخیص نواقص خودرو نمی باشید حتما پیشنهاد می کنیم برای کارشناسی قیمت خودرو دست دوم و کارکرده از یک کارشناس خبره کمک بگیربد.

احساس راحتی در خودرو

حتما قبل از معامله خودرو حتی شده برای ۵ دقیقه داخل آن بنشینید و راحتی آن را با فاکتورهای مورد نظر خود مقایسه نمایید. یک خودرو اگر برای شما احساس راحتی به وجود نیاورد حتی با داشتن آپشن های زیاد هم نمی تواند برای شما لذت بخش باشد.

ممکن است شما قد بلندی داشته باشید و ارتفاع کم خودرو شما را اذیت کندو ده ها عامل دیگر که شما نتوانید با اتومبیل خود ارتباط برقرار نمایید.

تعدد گردش سند اتومبیل

ماشین دست چندم است؟ این سوال را زیاد شنیده اید. دلیل اهمیت این سوال را می دانید؟ اصول و قوانین رانندگی که در آموزشگاه ها آموزش  داده می شود در تمام دنیا یکسان بوده و برای هر ماشینی یک دفترچه استاندارد برای نگهداری از آن به خریدارداده می شود اما متاسفانه هرشخصی به روش خود رانندگی کرده  و طبق سلیقه خود از خودرو مواظبت می کند و از آنجا که مساله تعمیرات و نگهداری خودرو در ایران چندان جدی گرفته نمی شود این مساله با چالش مواجه می شود.

از همین رو اصولا اتومبیلی که به اصطلاح دست چندم است و به دفعات فروخته شده است، خودروی ایده آلی برای خرید نخواهد بود البته تمامی عیوب یک اتومبیل در زمان کارشناسی قیمت خودرو دست دوم و کارکرده مشخص می شود اما با این حال توصیه می شود اتومبیلی را خریداری نمایید که شما حداکثر مالک سوم آن باشید و به اصطلاح دست دوم باشد.

نزدیکی مراکز خدمات پس از فروش خودروی انتخابی به خریدار

یک اصل مهم در امر خریداری اتومبیل در دسترس بودن مراکز خدمات پس از فروش می باشد که معمولا به آن توجه نمی شود. شما باید اتومبیلی را خریداری نمایید که مراکز خدمات پس از فروش آن به محل زندگی یا کارتان نزدیک باشد تا برای انجام خدمات دوره ای یا تعمیرات آن دچار مشکل نشوید.

گفتنی است تمامی موارد مذکور با راهنمایی کارشناس خودرو و همچنین انجام کارشناسی خودرو دست دوم و کارکرده شما را به سوی خرید مطمئن تر و به صرفه تر سوق می دهد

کارشناسی قیمت خودرو دست دوم و کارکرده

اتومبیل های زیادی وجود دارد که ظاهر ایده آلی دارند اما از نظر فنی و بدنه دچار نواقص بسیاری هستند که تنها که یک کارشناس خودرو با برخورداری از تجهیزات خود می تواند در زمان کارشناسی قیمت خودرو دست دوم و کارکرده به عیوب آن پی ببرد.

http://auto9.ir/blog/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D9%88%D9%85-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%87/

http://auto9.ir/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88/

http://auto9.ir

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

سامانه جامع کارشناسی خودرو اتوناین

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

کارشناسی خودرو، اجاره خودرو، صدور بیمه، کارواش، تعمیرگاه

دسته‌بندی محصولات و خدمات