شرکت مخابراتی ارتباط رسا | بیسیم و تجهیزات مخابراتی

فروش بیسیم موتورولا, فروش بیسیم هایترا, فروش بیسیم دیجیتال

D-STAR هدیه Icom به رادیو آماتورها :

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

تک باند کناری، تکرار کننده، رادیو دستی و خودرویی، همه و همه در سیستم جدید آیکوم برای شما یکجا جمع شده اند. حالا سیستم جدید آیکوم با عنوان پروتکل دی – استار امکانات جدیدی را برای کاربران فراهم آورده است چه حرفه ای ها و چه آماتورهای حرفه ای و غیر حرفه ای.  تنها شبکه خود را مجهز کنید و تازه ترین شیوه ارتباطات دیجیتالی بدون سیم را تجربه کنید.

D-STAR سیستم جدیدی در ارتباطات رادیو آماتوری است که امکان تبادل صدا به صورت دیجیتالی و نیز دیتا را میان کاربران شبکه فراهم می آورد. این سیستم با متصل نمودن تکرار کننده ها از طریق لینک های مایکروویو، و یا اینترنت، تشکیل شبکه های وسیع رادیویی را امکان پذیر می سازد.این شبکه علاوه بر صوت قادر است تا داده های دیجیتالی همچون فایل های تصویری، اسناد، و تصاویر را نیز به صورت همزمان مورد انتقال قرار دهد. سرعت انتقال صوت در این حالت برابر 4.8 Kbps و سرعت انتقال دیتا نیز برابر128 Kbps است. این شبکه همچنین دسترسی به اینترنت را نیز برای کاربران به صورت بی سیم و با متصل نمودن رادیو های دستی یا خودرویی به لپ تاپ و یا PDA فراهم می آورد.

برای ارتباطات صوتی، تکرار کننده سیستم (دی استار) همانند تکرار کننده های آنالوگ صدای فرستده ها را پخش می کند. سیستمD-STAR برای رادیو آماتور ها علامت خطاب را بین تمام اجزا شبکه D-STAR به اشتراک میگذارد حال این شبکه در هر جا که بخواهد باشد، حتی اگر شما از کانادا به ژاپن بروید در حالیکه قبلا در کانادا علامت خطاب خود را در سیستم D-STAR ثبت نموده اید، تنها کافی است در ژاپن یک بار با رادیو خود پیام ارسال کنید تا علامت خطاب شما در سراسر دنیا (شبکه های فعال D-STAR) شناسایی شود.

شبکه D-Star شرکت ICOM

خیلی از ارتباطات تبادل دیتا نیازی به سرعت بالا ندارند بخصوص ارتباطات اظطراری و فوری، درخواست کمک، اعلان وضعیت و چیزهایی از این قبیل،D-STAR امکان تبادل صوت و دیتای کم سرعترا به صورت همزمان بر روی یک کانال ارتباطی فراهم می آورد. به هیچ چیز اضافه ای هم نیاز نیست فقط لپ تاپ یا PDA خود را به رادیو متصل کنید و تمام.

استفاده از D-STAR برای تبادل دیتای پر سرعت نیز همانند یک شبکه اترنت رایانه ای نیز امکان پذیر است. اما هیچ گونه کابل و سیم اتصالی نیاز نیست، ارتباط خود را مایل ها دور تر برقرار سازید چرا که شبکهD-STAR اتصال اینترنتی شما را به کمک رادیوهای سیار برقرار می سازد.

اطلاعات مربوط به آب و هوا، وضعیت ترافیکی مسیر ها، تصاویر و همچنین تصاویر ویدیویی که بصورت زنده و مستقیم توسط یک دوربین دیجیتالی متصل به یک لپ تاپ و یا از یک وب کم دریافت می شوند به کمک D-STAR به راحتی انتقال می یابند.

دروازه های پروتکل D-STAR و نرم افزارهای پشتیبان لینک ها ارتباطی میان تکرار کننده ها در همه جا می توانند گسترش یابند. یک گروه از تکرار کننده های منطقه ای سیستم D-STAR تشکیل یک ناحیه D-STAR را می دهند که قادرند با یکدیگر به خوبی یک سیستم یکپارچه کار کنند.

ارتباطات بین تکرار کننده ها در D-STAR قادر هستند تا اطلاعات کاربران را با یکدیگر به اشتراک گذارند به علاوه مدیر شبکه قادر خواهد بود تا شخص یا اشخاصی را که مورد نظر باشند تحت کنترل و ردیابی قرار دهد.

نمای شماتیک از تبادل صوت و دیتا در شبکه D-Star

سیستم D-STAR یک مزیت و عامل افزایش کارایی طیف فرکانسی مهم را برای کاربران فراهم می آورد چراکه این شبکه در عوض کانالهایی با پهنای 20، 25 و 30 کیلوهرتز از پهنایی برابر 6 کیلوهرتز برای هر کانال استفاده می کند.

هر کاربر به محض برقراری نخستین تماس خود با شبکه D-STAR شناسایی می شود. چراکه علامت خطاب رادیویی وی همانند یک وصله دیتا با هر بار ارسال پیام به شبکه توسط کنترل کننده تکرار کننده ثبت و ضبط می شود. سپس اطلاعات مربوط به شناسایی کاربر، توسط دروازه های سیستم به تمامی شبکه های D-STAR در سراسر دنیا منتقل شده و در میان کاربران به اشتراک گذاشته می شود. کاربر می تواند در ایالات متحده، ژاپن، انگلستان و یا هر کجای دیگر دنیا باشد.

تصور کنید برای تجارت یا جهانگردی به یک کشور و شهر جدید وارد شده اید. در این حالت با اتصال لپ تاپ یا PDA خود با یک رادیو متصل به شبکه D-STAR در خواست خود را به صورت متن تایپ شده از طریق سیستم ارسال کنید. در کسری از ثانیه انبوهی از اطلاعات مفید درباره مراکز خرید، تفرجگاه ها، رستوران ها، وضعیت ترافیک و آب و هوای شهر جدید در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

نمونه هایی از تجهیزات رادیویی سازگار با شبکه D-Star

پورت های اتصال داده ای که بر روی تجهیزات دستی D-STAR تعبیه شده اند سازگاری کاملی با رابط (NMEA) در (GPS) ها دارند. اگر یک گیرنده (GPS) را از طریق این پورت به رادیو دستی خود متصل کنید، قادرید تا مکان جغرافیایی خود را نیز هر لحظه با دیگر کاربران شبکه به اشتراک گذارید.

تکرار کننده های شبکه D-STAR از یک کنترل کننده تکرار کننده، یک تکرار کننده صوتی دیجیتالی 1.2 گیگا هرتزی، یک تکرار کننده دیتا دیجیتالی و همچنین یک دروازه اینترنتی 10 گیگا هرتزی تشکیل شده است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت مخابراتی ارتباط رسا | بیسیم و تجهیزات مخابراتی

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

فروش بیسیم موتورولا، فروش بیسیم هایترا، فروش بیسیم دیجیتال، نمایندگی رسمی بیسیم هایترا، نمایندگی بیسیم موتورولا، خرید بیسیم موتورولا، خرید بیسیم هایترا، بیسیم واکی تاکی مجاز، بیسیم دستی، بیسیم خودرویی، فروش واکی تاکی مجاز، خرید بیسیم دیجیتال، بیسیم هایترا، بیسیم موتورولا، موتورولا، تعمیرات بیسیم

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 6 ساعت پیش