شرکت مخابراتی ارتباط رسا | بیسیم و تجهیزات مخابراتی

فروش بیسیم موتورولا, فروش بیسیم هایترا, فروش بیسیم دیجیتال

رادیو های موتورولا SABER :

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

رادیو های صابر موتورولا از نظر ابعاد شان بسیار متفاوت از دیگر رادیو هایی هستند که تا کنون توسط موتورولا تولید شده اند، در حدود سال 1989، و با هدف کاربری نظامی و دولتی تولید شدند. البته این رادیو ها که بسیار نازک و بلند بودند، از سال 2005 با این طرف دیگر حتی توسط شرکت، تعمیر هم نمی شوند چه برسد به تولید و جای خود را به مدل های سری (MTS) و ( XTS) داده اند.

رادیو های صابر در چندین مدل مختلف تولید و عرضه می شد که عبارتند از:

Saber I / IE / II / III, Astro Saber, Saber SI, Systems Saber (trunked) and SSE5000

Saber I : از اولین رادیو های سری صابر است که 12 کانال داشت

The Saber IEاین رادیو ظرفیت کانالی برابر 24 کانال در دو بانک 12 کانالی را دارا بود. انتخاب بانک کانال ها به کمک کلیدی که به همین منظور در بالای دستگاه تعبیه شده است انجام می گیرد. بانک 1 با یک نقطه و بانک 2 با دو نقطه در طرفین کلید مشخص شده است.

Saber II: این مدل دارای 48 یا 120 کانال است. این مدل نیز شامل چهار و 10 بانک 12 کانالی و در مجموع مدلهای دو و سه رادیو های صابر، قابلیت تماس انتخاب شده، حذف نویز خودکار و حذف کانال های مشغول در زمان اسکنر را برای کاربران فراهم می آوردند.

رادیو های سری SABER ساخت شرکت موتورولا

رادیو صابر مدل (SSE 5000)، از سوی شرکت موتورولا به صورت اختصاصی صرفا جهت پلیس ایالت نیویورک آمریکا تولید می شد. نام این مدل های مخصوص همواره با پسوند حرف (R) همراه بود.

همانند تمامی رادیو های ساخته شده توسط شرکت موتورولا، رادیو های صابر نیز بواسطه یک شناسه منحصربفرد که بیانگر ویژگی های هر مدل از این رادیو ها بود نام گذاری و شناسایی می شدند. در جدول زیر می توانید یک نمونه از شناسه های محصولات سری صابر به همراه راهنمای تشخیص مشخصات از روی شناسه محصول را مشاهده کنید.

راهنمای تشخیص مشخصات رادیو های SABER موتورولا

این رادیو ها علاوه بر کاربردهای امنیت عمومی و دولتی انواع خاصی داشتند که به طور اختصاصی جهت کاربرد های رادیو آماتوری در کشور آمریکا و دیگر کشورهای دارای باند آماتور 4 متر تولید و مورد استفاده قرار می گرفتند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت مخابراتی ارتباط رسا | بیسیم و تجهیزات مخابراتی

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

فروش بیسیم موتورولا، فروش بیسیم هایترا، فروش بیسیم دیجیتال، نمایندگی رسمی بیسیم هایترا، نمایندگی بیسیم موتورولا، خرید بیسیم موتورولا، خرید بیسیم هایترا، بیسیم واکی تاکی مجاز، بیسیم دستی، بیسیم خودرویی، فروش واکی تاکی مجاز، خرید بیسیم دیجیتال، بیسیم هایترا، بیسیم موتورولا، موتورولا، تعمیرات بیسیم

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 14 ساعت پیش