شرکت مخابراتی ارتباط رسا | بیسیم و تجهیزات مخابراتی

فروش بیسیم موتورولا, فروش بیسیم هایترا, فروش بیسیم دیجیتال

hytera ارائه سیستم تترا در سطح ایالت

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

شنزن، چین، نوامبر 2014 - ارتباطات hytera، پیشرو حرفه ای ارتباطات رادیویی همراه ارائه دهنده راه حل در جهان، دست مشترک با فن آوری بریسکو با مسئولیت محدود.

 

بریسکو، مالک بزرگترین شبکه تترا در نیجریه، به اجرا در زیرساخت های تترا در سراسر کشور، به طور عمده پوشش لاگوس، ابوجا و هارکورت پورت. در این مناطق، این سیستم دائما در حال رشد به ارائه خدمات ارتباطات از طریق مسنجر برای صنایع مختلف. با افزایش تقاضا برای کاربران برای امنیت بیشتر و ثبات، پوشش گسترده تر در مناطق مانند هارکورت پورت ها و رودخانه ها دولت، بریسکو نیاز به یک سیستم جدید ارتباطات منحصر به فرد بر اساس طراحی سفارشی دارد.

 

مشترکین بریسکو از صنایع مختلف آمده است. مشتریان مختلف نیازهای خود را دارند. کاربران بیش از 10000استفاده از سیستم های موجود توزیع در شهرستانها چند وجود دارد. این یک چالش بزرگ به جای سیستم های موجود بدون اختلال برای اطمینان از استفاده نرمال مشتریان، سازگاری با سیستم و توپولوژی شبکه انعطاف پذیر از جمله شبکه متمرکز / غیر متمرکز شبکه / شبکه ترکیبی برای برآوردن هنجارهای صنعت مختلف و مورد نیاز استفاده می کند.

 

 

hytera یک راه حل کامل برای تترا بریسکو از جمله 30 ایستگاه های پایه و 2500 عدد پایانه با کنترل سیستم، اعزام، خدمات PABX فراهم می کند. 15 ایستگاه پایه فاز 1 در حال حاضر مورد استفاده قرار گرفته، به جای شبکه های موجود و گسترش این پوشش به بخشی از دلتا نیجر، که در آن صنعت نفت و گاز واقع شده است در فاز 2 پوشش خواهد شد و به بسیاری از منطقه دلتا نیجر و همچنین در ابوجا FCT افزایش یافته است. تمام سایت های انتظار می رود تا اواسط 2015 اجرا و عملیاتی شوند. "با زیرساخت های جدید از hytera و مجموعه ای از ویژگی های جدید آن، باعث می شود نقش ما به عنوان یک اپراتور ساده تر که به مشتریان خود دقیقا همان چیزی آنها از نظر منطقه تحت پوشش و ویژگی های نیازدارند، گفت:" رالف است.، مدیر فنی فن آوری بریسکو. سیستم تترا hytera تصویب طراحی مدولار برای نصب و راه اندازی و نگهداری آسان، بالاترین مشخصات محصول استانداردهای برای اطمینان از انطباق محصول را به محیط های افراطی گرم، مرطوب، و دیگر را در نظر دارد. در عین حال، hytera ارائه خدمات حرفه ای شامل شبکه طراحی توپولوژی، انتخاب سایت، راه اندازی شبکه، آموزش، و پشتیبانی فنی محلی مد نظر گرفته است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت مخابراتی ارتباط رسا | بیسیم و تجهیزات مخابراتی

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

فروش بیسیم موتورولا، فروش بیسیم هایترا، فروش بیسیم دیجیتال، نمایندگی رسمی بیسیم هایترا، نمایندگی بیسیم موتورولا، خرید بیسیم موتورولا، خرید بیسیم هایترا، بیسیم واکی تاکی مجاز، بیسیم دستی، بیسیم خودرویی، فروش واکی تاکی مجاز، خرید بیسیم دیجیتال، بیسیم هایترا، بیسیم موتورولا، موتورولا، تعمیرات بیسیم

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 19 ساعت پیش