شرکت مخابراتی ارتباط رسا | بیسیم و تجهیزات مخابراتی

فروش بیسیم موتورولا, فروش بیسیم هایترا, فروش بیسیم دیجیتال

حمایت hytera از سازمان ملل متحد

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

کنوانسیون در پرو

 

لیما، دسامبر، 2014 - ارتباطات hytera، پیشرو رادیویی و حرفه ای تلفن همراه ارائه دهنده راه حل ارتباطات در جهان، ارائه کننده سیستم hytera تترا به پلیس ملی پرو و ​​دیگر سازمان امنیت عمومی مربوطه در کنفرانس بیستم از احزاب شناخته شده به عنوان (cop20) متحد کشورهای چارچوب کنوانسیون تغییرات آب و هوا (UNFCCC) می باشد.

 

 cop20 کنفرانس بین المللی تغییر آب و هوا در لیما از دوشنبه 1 دسامبر به جمعه تاریخ 12 دسامبر 2014برگزار شد. وزرا و نمایندگان بالای 195 کشور و سازمان بین المللی، همراه با حدود 15000 بازدید کننده، مجتمع در لیما به مناسبت اجلاس سالانه 20 از cop20 - حاکم از کنوانسیون بین المللی حضور داشتند  سیستم تترا ارتباطات امن و قوی برای پلیس و سازمان های ایمنی برای اطمینان از بالاترین امنیت در طول رویداد فراهم می کند. در لیما  به کار رفته شده است.metropolitanay Callao از 14 تترا 2 تیله بازی-R5 سایت های پیشرفته و یک IPN به لحاظ جغرافیایی کارارائه دهنده امن صدا و داده ارتباطات است. علاوه بر این دو مرکز کنترل ارتباطات تلفن همراه مجهز به استقرار سریع تیله بازی-500 r4.1 ایستگاه پایه تترا، یک مرکز کنترل عملیات از راه دور (توزیع تترا، یک ایستگاه AVL-GIS) و 300 pt580h hytera تترا قابل حمل اند استراتژی در ژنرال ارتش بارگزاری شده است و دفتر مرکزی آن در منطقه بورخا سان در لیمامی باشد.

 

علاوه بر این، پلیس ملی بیش از 3500 پایانه pt580h تترا، بیش از 600 پایانه mt680 همراه نصب شده در گشت های هوشمند و 300 ایستگاه پلیس در تمام طول رویداد مجهز به ترمینال mt680 ثابت در حال کار داشته.

 

 

به منظور بهبود زمان پاسخ در مورد یک رویداد، hytera هفت مرکز کنترل عملیات توزیع همراه لیما با برنامه های کاربردی مانند AVL-GIS، توزیع تترا و دوربین مدار بسته یکپارچه است که با مرکز کنترل اضطراری اصلی (105-911) مجهز به بیش از 60 کنسول توزیع hytera-APD هم متصل شده نصب شده است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت مخابراتی ارتباط رسا | بیسیم و تجهیزات مخابراتی

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

فروش بیسیم موتورولا، فروش بیسیم هایترا، فروش بیسیم دیجیتال، نمایندگی رسمی بیسیم هایترا، نمایندگی بیسیم موتورولا، خرید بیسیم موتورولا، خرید بیسیم هایترا، بیسیم واکی تاکی مجاز، بیسیم دستی، بیسیم خودرویی، فروش واکی تاکی مجاز، خرید بیسیم دیجیتال، بیسیم هایترا، بیسیم موتورولا، موتورولا، تعمیرات بیسیم

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 2 ساعت پیش