شرکت مخابراتی ارتباط رسا | بیسیم و تجهیزات مخابراتی

فروش بیسیم موتورولا, فروش بیسیم هایترا, فروش بیسیم دیجیتال

در نظر گرفتن عوامل برای رادیو بر روی آی پی

مدیریت یک سیستم رادیویی به طور سنتی کار یک مدیر امنیت یا تعمیر و نگهداری است. با توجه به توسعه فن آوری رادیویی دیجیتال و نیاز به بخش های مختلف برای برقراری ارتباط با استفاده از رادیوها سراسر سایت های مختلف، در چند سال گذشته شاهد آن که تصمیم به خرید سیستم رادیویی دو طرفه است گرفته شده بودیم. در بسیاری از سازمان ها، مدیر آن است که در واقع تصمیم گیرنده اصلی باشد. آن را حس می با توجه به اینکه بخش لازم است برای اطمینان از تمام شبکه های تحت کار مسئولیت خود را به خوبی با هم و اطلاعات (صدا / تاریخ) در این شبکه ها به سرعت از دستگاهی به دستگاهی برای عملیات روز به روز خود را مورد نیاز است. به این دلایل حرفه ای  برای زمان فشرده برای هر محصول جدید باید با مسایل خاص آنها مواجه هستیم را حل کند.

اینجا یک لیست از برخی از سوالات خوب جهت پرسش برای اولین جلسه بین آن حرفه و رادیو مشاور است:

 

از چه نوع شبکه استفاده شده است؟

 

  • نیاز به دسترسی به شبکه عمومی.

 

  • اگر چنین است، چگونه در شبکه های عمومی دیده می شود؟

 

  • چه پهنای باند در دسترس است؟

 

  • چه کسی شبکه را حفظ می کند؟

 

  • چه کسانی مدیران شبکه هستند؟

 

  • ایا اقدامات ویژه امنیتی در استفاده وجود دارد؟

 

  • ایا فایروال حفاظت از شبکه وجود دارد؟

 

  • ایا وی پی ان یا VLAN مورد استفاده در شبکه وجود دارد؟

 

در اینجا برخی از عوامل دیگر در نظر گرفته شده است: 

(1 اطمینان حاصل شود که در هیچ آدرس یا آی پی تعارض وجود نداشته باشد. این می تواند یک استراحت در ارتباطات باشد. اگر گزینه DHCP انتخاب شده باشد، آدرس آی پی استاتیک نیز ممکن است خارج از محدوده از آدرس های که برای تخصیص دستگاه با سرور DHCP در دسترس هستند، باشد.

 

(2 باید کیفیت خدمات (QoS) در روتر برای شبکه اترنت تعیین شده به شما اطمینان دهد ارتباطات با کیفیت وجود دارد، به شرطی که دیگر دستگاه های شبکه اقدام به عنوان آی پی آنهایی که در چند سایت شبکه اتصال شبکه وجود دارد داشته باشند. علاوه بر این، به منظور افزایش اولویت های ارتباطی، رزرو پهنای باند کافی لازم است.

 (3 مطمئن شوید که پورت UDP است که توسط یک فایروال محدود نمی شود. اگر از آن است، فایروال می تواند آدرس IP یا پورت UDP در شبکه آی پی را مسدود کند.  ISP (4که می تواند خدمات ترافیک نامحدود فراهم کند زیرا با انتقال صدا بر روی اینترنت می توانید به ترافیک سنگین منجر را انتخاب نمایید. برای یک آی پی چند سایت اتصال شبکه که شامل 5/15 تکرار، حدود 20/65 ترافیک گیگابایت در ماه مورد نیاز است. به طور کلی، پهنای باند مورد نیاز بر اساس مقدار داده شده توسط یکی از تکرار در آی پی سیستم چند سایت منتقل محاسبه می شود. وقتی دو اسلات زمان در کانال های دیجیتال به طور همزمان مورد استفاده قرارگیرد. یک فروشنده رادیو مشاوره حرفه ای فناوری اطلاعات در محل مشتری، مهم به تاکید است که یک شبکه رادیویی پوشش برتر، قابلیت اطمینان، امنیت، قدرت، و هزینه کلی مالکیت ارایه می دهد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت مخابراتی ارتباط رسا | بیسیم و تجهیزات مخابراتی

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

فروش بیسیم موتورولا، فروش بیسیم هایترا، فروش بیسیم دیجیتال، نمایندگی رسمی بیسیم هایترا، نمایندگی بیسیم موتورولا، خرید بیسیم موتورولا، خرید بیسیم هایترا، بیسیم واکی تاکی مجاز، بیسیم دستی، بیسیم خودرویی، فروش واکی تاکی مجاز، خرید بیسیم دیجیتال، بیسیم هایترا، بیسیم موتورولا، موتورولا، تعمیرات بیسیم

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 15 ساعت پیش