شرکت مخابراتی ارتباط رسا | بیسیم و تجهیزات مخابراتی

فروش بیسیم موتورولا, فروش بیسیم هایترا, فروش بیسیم دیجیتال

FM Approved

تائیدیه  FM که مخفف Factory Mutual است مربوط به شرکتی در امریکا است که با بیش از ١۵٠ سال قدمت، پرداخت خسارت بیمه‌های پیشگیری و جبران خسارات حریق را برعهده دارد.

این شرکت بیمه‌گزار از روش غیرسنتی بیمه تجاری استفاده می‌کند. دراین روش حق بیمه و خطرات برخلاف روش‌های آماری، براساس تجزیه و تحلیل و تخمین مهندسی، برآورده می‌شود. شرکت FM این توانایی را دارد که به‌منظور کاهش خطرات، به‌طورکامل ارزش محصولات بکاررفته در ساختمان کارفرما را نیز ارزیابی کند.

FM موردتائیدCFR  (Code Federal Regulation) آمریکا نیز هست که در بازار، بطور تخصصی برای اموال بیمه‌شده پرخطر   HPR (Highly Protected Risk) کاربرد دارد. روال این شرکت به این صورت می‌باشد که در ابتدا کارشناسان FM محل موردنظر جهت بیمه را از نظر ارزیابی خطر بازدید و توصیه های لازم برای پیشگیری از بروز آن را در جهت کاهش خسارات مادی و معنوی ارائه می‌دهند. این شرکت بیمه‌گر بین‌المللی با فعالیت در بیش از 100 کشور جهان، در سال 2009 دارای 7/4 میلیون دلار ارزش حق بیمه و 3/6 میلیون دلار مازاد هزینه‌های بیمه‌گذار بوده است. این شرکت با همکاری شرکت‌ها و سازمان‌های استاندارد و با توجه به امکانات خود قادر است محصولات تولیدشده در صنعت ایمنی را بطور کامل بیمه نماید. این بدین معنی است که اگر محصولی دچار مشکل فنی شده و یا از استاندارد معین خارج شده باشد که تحت تأیید بیمه FM باشد، این شرکت کلیه خسارات وارده را طبق نظر کارشناسی و مهندسی به مشتریان خود پرداخت خواهد نمود. FM زمینی به مساحت 648 هکتار را در مرکز تحقیقاتی خود در West Gloster آمریکا جهت انجام تست‌های آتش‌سوزی و مناطق انفجاری، تکنولوژی‌های پیشگیری و اکتشافات پرخطر، آسیب‌ها و فجایع طبیعی (سیل، گردباد و …)، خطرات الکتریکی و تحقیقات درباره سیستم‌های هیدرولیکی اسپرینکلر ایجاد نموده است. این تست‌ها، گواهی بر چگونگی سوختن تولیدات و چگونگی وضعیت اجزاء تشکیل‌دهنده اصلی تجهیزات در زمان آتش‌سوزی می‌باشد.

FM امتیاز شرکت خود به ارزش 420  میلیون دلار را در سال 2010  به منظور سهیم‌کردن سود با مشتریان واگذار نمود تا تلاشی در جهت ارتقای فرهنگ پیشگیری از خطرات حاصل آید.

داشتن این تاییدیه در محصولات ایمنی، اطمینان خاطری برای مشتری و مصرف‌کننده محصول است، به‌طوری که بسیاری از کارفرمایان، مشاوران و یا مصرف‌کنندگان خواستار دارابودن این تأییدیه در تجهیزات ایمنی خود می‌باشند.

منبع: ماهنامه حریق

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت مخابراتی ارتباط رسا | بیسیم و تجهیزات مخابراتی

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

فروش بیسیم موتورولا، فروش بیسیم هایترا، فروش بیسیم دیجیتال، نمایندگی رسمی بیسیم هایترا، نمایندگی بیسیم موتورولا، خرید بیسیم موتورولا، خرید بیسیم هایترا، بیسیم واکی تاکی مجاز، بیسیم دستی، بیسیم خودرویی، فروش واکی تاکی مجاز، خرید بیسیم دیجیتال، بیسیم هایترا، بیسیم موتورولا، موتورولا، تعمیرات بیسیم

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 2 روز پیش