طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تخت معاینه ,تخت جراحی پوست, تخت جراحی

صدور مجوز اضطراری برای داروی «رمدسیویر» توسط اداره غذا و دارو آمریکا

 اداره غذا و داروی آمریکا در مجوزی اضطراری برای داروی ضد ویروس رمدسیویر٬ مجوز صادر کرد.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا گفت که مدیرعامل گیلید که شرکت تولیدکننده این داروست گفته صدور مجوز از سوی اداره غذا و دارو گام مهمی برای تولید انبوه آن است و این شرکت به همین علت یک میلیون دوز از رمدسیویر به صورت رایگان به بیماران و مراکز درمانی اهدا خواهد کرد.

«مایک پنس» معاون رئیس‌جمهوری آمریکا هم گفته استفاده از این دارو برای بیماران بستری شده به علت کووید۱۹ از روز دوشنبه آغاز خواهد شد.

این دارو که ابتدا برای درمان بیماری ابولا ساخته شده بود، گفته شده می تواند مدت درمان کرونا را از ۱۵ روز به ۱۱ روز تقلیل دهد و به این ترتیب ضمن نجات جان برخی از بیماران به سبک شدن فشار بر سیستم درمانی کمک کند.

با وجود این٬ یک پژوهش که در چین خاستگاه شیوع کووید۱۹ صورت گرفته کارآیی رمدسیویر را برای درمان کرونا زیر سوال برده است.

 نقل از بی‌بی‌سی

5 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تخت معاینه ،تخت جراحی پوست، تخت جراحی،صندلی اتاق عمل، یونیت گوش و حلق و بینی، تخت بستری، یونیت دندان پزشکی، تخت دامپزشکی، تخت کاشت مو، تخت لیزر، تخت زنان و زایمان، تخت آزمایشگاهی،صندلی لیزر، تخت پوست ، تخت مو و زیبایی، تخت چشم پزشکی، تخت ژنیکولوژی ، صندلی کاشت مو، تخت اتاق عمل، تخت لاپاراسکوپی، تخت اورولوژی، صندلی چشم پزشکی، تخت یورودینامیک، تخت فیزیوتراپی ، شیمی درمانی، تخت خون گیری،تخت بیمارستانی،صندلی لیپوساکشن، صندلی پوست ، تابوره برقی، تخت جراحی چشم پزشکی،تخت لیپوساکشن ، صندلی مو و زیبایی، تخت دندانپزشکی ، تخت فیزیوتراپی، تخت جراحی دامپزشکی

نوع مالکیت:

تعاونی

دسته‌بندی محصولات