طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تخت معاینه ,تخت جراحی پوست, تخت جراحی

3 نوع مواد غذایی که به طور طبیعی شریان های شما را پاک می کنند

 وقتی در مورد قلب و عروق یا سلامت قلب فکر می کنیم ، چیزی که واقعاً نگران آن هستیم حفظ سلامت شریانهای ماست. وقتی پلاک در این معابر مهم رخ می دهد ، جریان خون مناسب محدود می شود و در نهایت ممکن است منجر به حمله قلبی شود.

اما لازم نیست که احساس سکته قلبی کنید تا اثرات بیماری عروق کرونر را احساس کنید. هنگامی که آن شریان ها بسته شده باشند ، به اندازه کافی خون به قلب شما نمی رسد ، که باعث درد قفسه سینه ، احساس سنگینی و تنگی نفس می شود.

خبر خوب این است که شما برای پاک کردن شریان های خود نیازی به رژیم غذایی دیوانه کننده سمی ندارید. فقط به دنبال غذاهایی باشید که سرشار از آنتی اکسیدان ها ، چربی های سالم و مهمترین فیبرها باشند. بیشتر از غذاهای مفید و خوشمزه زیر را بخورید تا به طور طبیعی شریان های خود را پاک کنید.

1- چربی های سالم

یک کمپین بازاریابی عظیم در دهه 1980 به عنوان افزایش وزن شیطان رانندگی به چربی اشاره کرد ، اما واقعیت پیچیده تر است. در حقیقت ، اکنون شواهد به عنوان مقصر واقعی قند ذکر شده است.

البته چربی باید با اعتدال مصرف شود و نکته مهم این است که نوع مناسب آن را مصرف کنید. چربی های اشباع شده موجود در همبرگر و غذاهای سرخ شده برای شریان های شما مناسب نیستند ، اما انواع اشباع نشده در واقع کلسترول بد را کاهش می دهد و شما را از حمله قلبی یا سکته مغزی محافظت می کند.

از کجا آن را دریافت کنید:

آووکادو سرشار از چربی سالم است که سطح کلسترول خوب و بد را متعادل می کند ، در واقع برخی از بدی ها را از سرخرگ های شما خارج می کند. آنها همچنین پتاسیم بالایی دارند ، که مطالعات نشان می دهد می تواند به جلوگیری از کلسیفیه دیواره های شریان کمک کند.

ماهی های چرب مانند سالمون ، ماهی تن و ماهی خال مخالی گزینه های خوبی برای چربی های اشباع نشده سالم است. ماهی همچنین از نظر اسیدهای چرب امگا 3 بسیار غنی است که می تواند سطح تری گلیسیریدهای مضر در عروق شما را کاهش دهد.

آجیل به عنوان یک میان وعده یا غذای ترد برای انواع وعده های غذایی فوق العاده است. آنها از نظر چربی اشباع بالا ، ویتامین و فیبر بسیار زیادی دارند. ما توصیه می کنیم بادام زمینی ، بادام و آجیل برزیل را برای داشتن مقدار اضافی منیزیم در نظر بگیریم که تصور می شود از ایجاد پلاستیک کلسترول در شریانهای شما جلوگیری می کند.

2. آنتی اکسیدان ها

اکسیدان ها ، که بیشتر به عنوان رادیکال های آزاد شناخته می شوند ، محصول جانبی استفاده از اکسیژن در بدن ما هستند. آنها همچنین در هنگام سیگار کشیدن ، هوای آلوده تنفس می کنند یا زمان زیادی را در خورشید می گذارند.

این رادیکال های آزاد به دلیل آسیب دیدن دیواره های سلولی و به طور کلی کاهش سلامتی در بدن ، از جمله شریان ها ، بدنام هستند. خوردن مواد غذایی سرشار از آنتی اکسیدان ها به این دلیل کمک می کند که این مواد با رادیکال های آزاد متصل شده و از آسیب دیدن آنها جلوگیری می کنند.

از کجا آن را دریافت کنید:

زردچوبه همان ادویه معطر است که طعم و رنگ متمایز آن را به کاری می دهد. همچنین یک نیروگاه آنتی اکسیدانی است که می تواند آسیب به دیواره های شریانی شما را ترمیم کند و التهاب را در تمام بدن کاهش دهد. کاری بیشتری بخورید ، چای زردچوبه درست کنید یا یک مکمل کپسول مصرف کنید.

مرکبات از نظر آنتی اکسیدان و ویتامین C بسیار زیاد است که در سلامت قلب نقش اساسی دارد. با هدف خوردن حداقل یک قطعه یا دو میوه مرکبات در هر روز یا نوشیدن آب لیمو در طول روز.

اگرچه از نظر فنی میوه ای مرکبات نیست ، انار به خصوص از نظر آنتی اکسیدان زیاد است و در پاک کردن شریان های گرفتگی و بهبود جریان خون در این فرآیند مشخص شده است. ما معمولاً آب میوه را بیش از میوه های کامل توصیه نمی کنیم ، اما آب انار تا زمانی که قند اضافی اضافه نشده باشد ، انتخاب خوبی است

3. فیبر

فیبر یکی از عناصر مهم رژیم غذایی سالم قلب است زیرا می تواند فشار خون و کلسترول بد شما را کاهش دهد. فیبر در واقع غیر قابل هضم است و از بدن می گذرد ، و با آن تعداد زیادی مواد بد را که نمی خواهید در آن حلق آویز کنید ، با خود به همراه آورده است.

در واقع دو نوع فیبر وجود دارد: نامحلول و محلول. فیبر محلول در آب در نوعی ژل حل می شود که به کاهش کلسترول و قند موجود در جریان خون کمک می کند. فیبر نامحلول باکتریهای سالم موجود در روده شما را تغذیه می کند و همچنین آب را به روده بزرگ شما جذب می کند و عبور مدفوع را آسان تر می کند.

از کجا آن را دریافت کنید:

غلات سبوس دار بسیار حیاتی هستند زیرا نشان داده شده است که خوردن یک رژیم غذایی سرشار از آنها باعث جلوگیری از ضخیم شدن خطرناک دیواره های شریان می شود. نان های سبوس دار را انتخاب کنید و مقدار زیادی برنج قهوه ای ، جو ، quinoa و جو دوسر میل کنید.

به طور کلی سبزیجات و میوه ها حاوی فیبر زیادی هستند ، اما کلم بروکلی مخصوصاً برای این کار مفید است. بستگان صلیبی کلم بروکلی مانند کلم ، گل کلم و جوانه بروکسل نیز از نظر فیبر بسیار زیادی هستند.

پاپ کورن یک میان وعده عالی برای اضافه کردن فیبر به رژیم غذایی شما است تا زمانی که آن را در کره و نمک فرو نکنید. یک لکه روغن زیتون و پاشیدن مخلوط ادویه مورد علاقه شما باعث می شود پاپ کورن خوشمزه شود و به ارزش سلامتی نیز می افزای

5 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تخت معاینه ،تخت جراحی پوست، تخت جراحی،صندلی اتاق عمل، یونیت گوش و حلق و بینی، تخت بستری، یونیت دندان پزشکی، تخت دامپزشکی، تخت کاشت مو، تخت لیزر، تخت زنان و زایمان، تخت آزمایشگاهی،صندلی لیزر، تخت پوست ، تخت مو و زیبایی، تخت چشم پزشکی، تخت ژنیکولوژی ، صندلی کاشت مو، تخت اتاق عمل، تخت لاپاراسکوپی، تخت اورولوژی، صندلی چشم پزشکی، تخت یورودینامیک، تخت فیزیوتراپی ، شیمی درمانی، تخت خون گیری،تخت بیمارستانی،صندلی لیپوساکشن، صندلی پوست ، تابوره برقی، تخت جراحی چشم پزشکی،تخت لیپوساکشن ، صندلی مو و زیبایی، تخت دندانپزشکی ، تخت فیزیوتراپی، تخت جراحی دامپزشکی

نوع مالکیت:

تعاونی

دسته‌بندی محصولات