طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تخت معاینه ,تخت جراحی پوست, تخت جراحی

ماموپلاستی چیست؟

کاهش سایز سینه (ماموپلاستی) چیست؟

بسیاری از خانم هایی که سینه های بزرگ دارند در زندگی روزمره خود دچار مشکلات زیادی هستند. آنها اغلب از درد وحشتناک پشت، درد در شانه ها و گردن خود رنج می برند و حتی با پوشیدن یک سینه بند یا سوتین نیز به دلیل سنگینی و فشار بند سینه بندها، ردهای عمیقی روی پشتشان ایجاد می گردد. این خانم ها برای انجام کارهای روزمره خود نظیر ورزش کردن بسیارمشقت دارند. 

کاهش سایز سینه ها یا ماموپلاستی(mammaplasty) به نوعی روش جراحی گفته می شود که طی آن چربی های بافت سینه، غدد داخلی آن و نهایتا پوست اضافی برداشته شده و شکل و فرم جدید به سینه ها داده می شود. پس از این جراحی سینه ها شکل جوان تری به خود می گیرند و مشکلات سنگینی سینه های بزرگ در فرد برطرف خواهد شد.

انجمن جراحان پلاستیک زیبایی آمریکایی (ASAPS)، گزارش داده است که در سال 2017 حدود 71،422 عمل جراحی ماموپلاستی در آمریکا انجام شده است که رشدی 10.2 درصدی نسبت به سال 2012 داشته است. آمار دقیقی از تعداد انجام این جراحی در کشور ما وجود ندارد اما این روش که به دلایل زیبایی و پزشکی انجام می گیرد، روز به روز در حال محبوب شدن در کشور ما نیز هست.

در این مقاله سعی شده است اطلاعات مفیدی در این حوزه در اختیار علاقه مندان قرارگیرد اما اگر سوالات بیشتری داشتید حتما به یک جراح پلاستیک مراجعه کنید.

چه کسانی می‌توانند کاهش سایز سینه (ماموپلاستی) انجام دهند؟

اکثر خانم ها می توانند جراحی کاهش سینه را انجام دهند. برای انجام این جراحی فرد باید از سلامت عمومی برخوردار بوده و نسبت به نتایج جراحی آگاه و انتظارات واقع بینانه داشته باشد.

اگر مستعد ابتلا به کلویید یا التهاب زخم هستید و یا دارای سابقه مشکلات دیگری نظیر دیر خوب شدن زخم ها و بهبودی طولانی مدت هستید، جراح شما ممکن است شما را از انجام این روش باز داشته و یا هشدار دهد که اثر زخم هایتان ماندگار بماند.

5 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تخت معاینه ،تخت جراحی پوست، تخت جراحی،صندلی اتاق عمل، یونیت گوش و حلق و بینی، تخت بستری، یونیت دندان پزشکی، تخت دامپزشکی، تخت کاشت مو، تخت لیزر، تخت زنان و زایمان، تخت آزمایشگاهی،صندلی لیزر، تخت پوست ، تخت مو و زیبایی، تخت چشم پزشکی، تخت ژنیکولوژی ، صندلی کاشت مو، تخت اتاق عمل، تخت لاپاراسکوپی، تخت اورولوژی، صندلی چشم پزشکی، تخت یورودینامیک، تخت فیزیوتراپی ، شیمی درمانی، تخت خون گیری،تخت بیمارستانی،صندلی لیپوساکشن، صندلی پوست ، تابوره برقی، تخت جراحی چشم پزشکی،تخت لیپوساکشن ، صندلی مو و زیبایی، تخت دندانپزشکی ، تخت فیزیوتراپی، تخت جراحی دامپزشکی

نوع مالکیت:

تعاونی

دسته‌بندی محصولات