طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تخت معاینه ,تخت جراحی پوست, تخت جراحی

رینوپلاستی یا جراحی ترمیمی بینی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

جراحی ترمیمی بینی که عمل بینی نامیده می شود، معمولا عملی است که در اغلب مواقع، شکل و تا اندازه ای سایز بینی را تغییر می دهد. اگر بینی دارای برجستگی، انحراف و یا نوک پهنی باشد، یا نسبت به بقیه ی اعضای صورت به نظر خیلی بزرگ (یا حتی خیلی کوچک) باشد، جراحی ترمیمی بینی می تواند بهترین گزینه برای اصلاح آن باشد.

بعضی مواقع این عمل با سپتوپلاستی ترکیب می شود (و اغلب اشتباه گرفته می شود) – اصلاح انحراف تیغه میانی بینی، یک بیماری است که در آن مجاری بینی کج می باشد. عمل سپتوپلاستی برای بهبود تنفس انجام می شود، در حالی که عمل جراحی ترمیمی بینی عموما برای زیبایی انجام می شود. هر دو روش می توانند با یک بیهوشی و یک دوره بهبودی به طور همزمان انجام شوند.

احتمالا حداقل یک نفر را می شناسید که جراحی ترمیمی بینی داشته است. انجمن جراحان پلاستیک آمریکا گزارش می دهد که جراحی ترمیمی بینی سومین جراحی زیبایی است که بیش از 200000 بیمار هر سال آن را انتخاب می کنند.

این که آیا این جراحی برای شما مناسب است یا نه، به چند عامل بستگی دارد، از جمله موارد آرایشی و دلیل مورد نظر شما برای تغییر دادن چهره، بودجه و میزان زمانی که می توانید برای بهبودی صرف کنید.

مزایا

  • جراحی بینی می تواند تعادل بیش تری در ویژگی های صورت ایجاد کند.
  • اگر سال هاست که زندگی را با وسواس در مورد شکل بینی خود گذرانده اید، انجام عمل جراحی می تواند اعتماد به نفس شما را تقویت کند. افرادی که این عمل زیبایی را انجام داده اند، می گویند که بعد از عمل احساس راحتی بیش تری در پوست خود دارند.
  • تقریبا در همه موارد، جراحی زیبایی بینی یک جراحی سرپایی است، بنابراین همان روز به خانه برخواهید گشت.
  • دوران بهبودی خیلی دردناک نیست. دکتر Andrew Miller، جراح پلاستیک در شهر نیویورک می گوید: این یک احساس مثل خفگی و گرفتگی بینی است.
  • هنگامی که به طور همزمان یک مسئله ساختاری را اصلاح می کنید، جراحی بینی می تواند کمک کند تا راحت تر نفس بکشید.

معایب

  • این عمل نسبتا گران قیمت است و بیمه فقط در مواردی که به دلایل پزشکی مانند انسداد بینی نیاز به اصلاح داشته باشید، آن را تحت پوشش قرار می دهد.
  • حداقل 14روز اول پس از عمل، تورم و کبودی در بینی خود مشاهده می کنید.
  • اگرچه این عمل، یک جراحی جزئی تلقی می شود، اما عوارض جانبی احتمالی ناشی از بی حسی عمومی مثل حالت تهوع، استفراغ و گلودرد وجود دارد.
  • چون در هفته اول بینی کاملا باندپیچی است، می تواند ناراحت کننده باشد و تنفس را مشکل کند.
  • دیدن نتایج نهایی ممکن است تا یک سال طول بکشد و ممکن است که با انتظارات شما مطابقت نداشته باشد.
  • اگر بینی به درستی بهبود نیافته باشد و یا اولین جراحی به خوبی انجام نشده باشد، ممکن است به یک جراحی ترمیمی بینی دیگر احتیاج داشته باشید، به همین دلیل این یک روش پرهزینه و پیچیده است.

توصیه: ویژگی های صورت شما باید تا قبل از جراحی ترمیمی بینی به بلوغ خود رسیده باشند، نوجوانان جهت انجام این عمل زیبایی باید حداقل تا 17سالگی صبر کنند.

https://salemziba.com/

4 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تخت معاینه ،تخت جراحی پوست، تخت جراحی،صندلی اتاق عمل، یونیت گوش و حلق و بینی، تخت بستری، یونیت دندان پزشکی، تخت دامپزشکی، تخت کاشت مو، تخت لیزر، تخت زنان و زایمان، تخت آزمایشگاهی،صندلی لیزر، تخت پوست ، تخت مو و زیبایی، تخت چشم پزشکی، تخت ژنیکولوژی ، صندلی کاشت مو، تخت اتاق عمل، تخت لاپاراسکوپی، تخت اورولوژی، صندلی چشم پزشکی، تخت یورودینامیک، تخت فیزیوتراپی ، شیمی درمانی، تخت خون گیری،تخت بیمارستانی،صندلی لیپوساکشن، صندلی پوست ، تابوره برقی، تخت جراحی چشم پزشکی،تخت لیپوساکشن ، صندلی مو و زیبایی، تخت دندانپزشکی ، تخت فیزیوتراپی، تخت جراحی دامپزشکی

نوع مالکیت:

تعاونی

دسته‌بندی محصولات