طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تخت معاینه ,تخت جراحی پوست, تخت جراحی

پاکسازی پوست چه فوایدی دارد

ماساژ پاکسازی پوست، در درجه اول به آبرسانی و جوانسازی پوست شما کمک می کند. آبرسانی باعث افزایش رطوبت پوست شده و در نتیجه جلوه بهتری به چهره شما می دهد. از مهم ترین اتفاق هایی که آبرسانی برای پوست انجام می دهد، جلوگیری از چروک زودرس است. از طرفی ماساژ صورت باعث می شود که خون زیر پوست شما حرکت بیشتری پیدا کند؛ در نتیجه سطح بیرونی پوست رها شده و این آرامش به جذب بیشتر مواد اکسیژن رسان کمک می کند.

وقتی اکسیژن بیشتری دریافت می کنید، پوست تحریک شده و مواد زائد را از روی خود دفع می کند. برای همین است که پاکسازی باعث زیبایی و شادابی پوست شده و کلاژن سازی را با روند بهتری دنبال می کند.

نخستین سد دفاعی بدن پوست است که وظایف مختلفی را بر عهده دارد یکی از مهمترین وظایف پوست دفع سموم بدن و مواد زیان آور از طریق پوست می باشد که این سموم به طور عمده از طریق غدد عرق موجود در پوست از بدن دفع خواهند شد. فرقی ندارد پوست شما چرب است یا خشک در هر صورت هر ۲۰ روز باید یکبار صورت خود را پاکسازی کنید تا تمام منافذ موجود روی پوست کاملاً تمیز شوند.

 

یکی از مهمترین فواید پاکسازی پوست آبرسانی می باشد. این عمل باعث افزایش رطوبت سطح پوست شده و با استفاده از آن رطوبت به لایه بیرونی به راحتی می رسد. آبرسانی پوست های خشک نیز مفید می باشد و از چروک زودرس پوست صورت جلوگیری می کند. با ماساژ دادن صورت باعث می شوید خون در زیر پوست شما به حرکت درآید و آرامش پوست شما را به همراه خواهد داشت. یکی دیگر از فواید پاکسازی پوست جذب مواد اکسیژن رسان به پوست است، پس از اینکه پوست صورت شما تحریک شد مواد زائد به راحتی دفع خواهند شد.

از دیگر فواید پاکسازی پوست می توان به زیبایی، شادابی پوست، از بین رفتن آلودگی های سطحی و رفع دانه های سرسیاه از سطح پوست اشاره کرد. همچنین با استفاده از پاکسازی مواد معدنی و اکسیژن دار راحت تر به سطح درمیست پوست خواهند رسید. در لایه درمیست مقدار زیادی کلاژن وجود دارد از این رو پاکسازی پوست باعث جوانسازی آن خواهد شد. آبرسانی باعث افزایش رطوبت پوست می‌شود که برای رطوبت رساندن به لایه بیرونی بسیار مفید است. آبرسانی برای پوست‌های خشک نیز بسیار مفید است و مانع از چروک زودرس می‌شود.

چه وقت باید پاکسازی کنیم؟!

در پاکسازی هم مثل هر خدمت پوستی دیگر مهم ترین مساله که باید قبل از هر چیز در نظر گرفته شود، جنس پوست است. پوست های چرب نیازمند پاکسازی با فواصل کوتاه تری نسبت به دیگر پوست ها هستند. یادتان هم باشد که پاکسازی پوست خشک و پوست چرب باید با دقت بیشتری نسبت به پوست نرمال انجام شود. چون این پوست ها حساسیت بیشتری دارند. اما قانون کلی در این زمینه می گوید که ماهی یک بار پاکسازی پوست کفایت می کند. چون شما نیاز دارید به صورت ماهانه علاوه بر تمیز کردن منافذ پوستتان، لایه شاخی و مرده روی سطح پوست را هم بردارید.

4 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تخت معاینه ،تخت جراحی پوست، تخت جراحی،صندلی اتاق عمل، یونیت گوش و حلق و بینی، تخت بستری، یونیت دندان پزشکی، تخت دامپزشکی، تخت کاشت مو، تخت لیزر، تخت زنان و زایمان، تخت آزمایشگاهی،صندلی لیزر، تخت پوست ، تخت مو و زیبایی، تخت چشم پزشکی، تخت ژنیکولوژی ، صندلی کاشت مو، تخت اتاق عمل، تخت لاپاراسکوپی، تخت اورولوژی، صندلی چشم پزشکی، تخت یورودینامیک، تخت فیزیوتراپی ، شیمی درمانی، تخت خون گیری،تخت بیمارستانی،صندلی لیپوساکشن، صندلی پوست ، تابوره برقی، تخت جراحی چشم پزشکی،تخت لیپوساکشن ، صندلی مو و زیبایی، تخت دندانپزشکی ، تخت فیزیوتراپی، تخت جراحی دامپزشکی

نوع مالکیت:

تعاونی

دسته‌بندی محصولات