طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تخت معاینه ,تخت جراحی پوست, تخت جراحی

عوارض بوتاکس پیشانی 

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

آیا شما از این عوارض خبر دارید؟

عوارض بوتاکس پیشانی برای هر فردی که قصد دارد چین و چروک های پیشانی خود را از بین ببرد ، اهمیت دارد.به دلیل بالا رفتن سن یا اخم کردن همیشگی ، خطوطی روی پیشانی ظاهر می شود.

وجود این چین و چروک ها بر زیبایی هر فرد تاثیر می گذارد و چهره را پیر و خسته نشان می دهد.هر کسی برای صاف کردن خطوط به وجود آمدن روی پیشانی به  بوتاکس فکر می کند ، اما قبل از هر کاری لازم است در مورد مزایا ، معایب و عوارض آن اطلاعات کافی بدست آورید.

چرا که اگر بوتاکس به درستی تزریق نشود ، ممکن است ، زیبایی ظاهر شما را به خطر بیاندازد.در این مقاله سعی داریم در مورد عوارض بوتاکس پیشانی صحبت کنیم تا شما با روند درمان آشنا شوید.

روند تزریق بوتاکس در ناحیه پیشانی

در مرحله اول ناحیه پیشانی تمیز و ضدعفونی می شود. پس سعی کنید قبل از تزریق بوتاکس در پیشانی  آرایش نکنید. برای کاهش درد و احساس راحتی بیمار از بی حسی موضعی استفاده می شود. سپس تزریق بوتاکس توسط سوزن های ظریفی انجام می شود.

این کار موجب فلج شدن ماهیچه های پیشانی به صورت موقت می شود تا به سمت بالا حرکت نکنند و از به وجود آمدن چین و چروک ها جلوگیری کند. نواحی مورد نظر برای بوتاکس پیشانی شامل قسمت بالایی پیشانی ، ناحیه برآمدگی پیشانی بین دو ابرو و خطوط پنجه کلاغی می باشد.

معایب بوتاکس پیشانی

افرادی که برای حذف چین و چروک های صورت علاقه مند هستند که این روش را امتحان کنند ، لازم است با معایب و خطرات احتمالی آن آشنا شوند.در ادامه عوارض بوتاکس پیشانی را مورد بررسی قرار داده ایم.

عوارض تزریق بیش از اندازه بوتاکس

یکی از مهم عواملی که مشکلات زیادی برای فرد ایجاد می کند ، استفاده بیش از اندازه تزریق بوتاکس است. زمانی که بوتاکس به طور غیر معمول در ناحیه پیشانی تزریق شود ، با گذشت زمان سبب تغییر حالت ابروها و افتادگی پلک ها خواهد شد .

این عارضه برای چشم ها بسیار خطرناک است و سلامتی چشم ها را به خطر می اندازد.هم چنین تزریق این گونه موجب بیش از اندازه بالا یا پایین آمدن ابروها می شود و ظاهر فرد را خشن و ناراحت نشان می دهد.

1. وجود حساسیت و آلرژی

عوارض دیگر تزریق بوتاکس پیشانی نشان دادن حساسیت بدن است. این حساسیت ممکن است با ایجاد حالت تهوع خود را نشان دهد. اگر بعد از تزریق با این مشکل مواجه شدید ، بهتر است برای چند ساعت تحمل کنید. در صورت بر طرف نشدن آن حتما به پزشک مراجعه کنید.

2. احساس درد شدید در قسمت پیشانی

اگر قبل از تزریق مشکلات میگرن یا سینوزیت داشته باشید ، احتمال دارد پس از تزریق ، ناحیه پیشانی به شدت درد بگیرد. اما پس از چند ساعت به حالت عادی باز میگردید. اما اگر درد ناشی از تزریق بوتاکس باشد ، باید علت آن مشخص شود. معمولا پس از بوتاکس تا چند روز احساس ناراحتی دارید ، اما اگر این درد ادامه بود حتما به پزشک خود مراجعه کنید.

3. اثرات جانبی بوتاکس

وجود اثرات جانبی مانند سردردهای موقتی ، کبودی ، تورم ، درد در ناحیه تزریق بسیار طبیعی است و بعد از گذشت چند روز برطرف می شود. زمانی عوارض بوتاکس خطرناک می شود که برای طولانی مدت همراه شما باشد.

اما خوشبختانه از آنجا که اثر  بوتاکس موقتی است ، عوارض خطرناک آن همراه با از بین رفتن تاثیرات بوتاکس رفع می شود. پس هنگام مواجه شدن با هر گونه مشکل بایستی برای چند ماه صبر کنید.

 کسانی که کاندید مناسبی برای درمان بوتاکس نیستند

این سوال که چه کسانی نمی توانند تزریق بوتاکس انجام دهند؟ بسیار مطرح است. به طور کلی افرادی که شرایط زیر را دارند ، نمی توانند بوتاکس پیشانی انجام دهند؛ چرا که احتمال بروز عوارض ناگوار برای آنها بسیار زیاد است.

  • افرادی که سن کمتر از ۱۸ سال و یا بیشتر از ۷۰ سال دارند ، نمی توانند بوتاکس انجام دهند.
  • خانم های باردار یا شیرده از انجام این کار منع هستند.
  • افرادی که مبتلا به بیماری های مربوط به انعقاد خون هستند و باید داروهای انعقادی استفاده کنند.
  • بیماری های دارای عفونت
  • بیمارهای قلبی و عروقی
  • همچنین افرادی که به تازگی واکسیناسیون انجام داده اند.

در ادامه به مهم ترین مزیت این روش و افرادی که می توانند این درمان را انجام دهند می پردازیم.

مزیت تزریق بوتاکس پیشانی

  • ماده بوتاکس چین و چروک های پیشانی را صاف کرده و به شما صورت جوان و شاداب هدیه می دهد.
  • این روش غیر تهاجمی بوده و به بیهوشی نیاز ندارد.
  • بعد از انجام بوتاکس به استراحت نیاز ندارید و بلافاصله می توانید به فعالیت های سبک روزانه خود رسیدگی کنید.
  • این روش علاوه بر حذف چین و چروک های پیشانی از تعریق ناحیه تزریق جلوگیری می کند.
  • در برخی موارد نیز دیده شده است موجب کاهش سردردها و میگرن می شود.

 حتما بخوانید  بهترین کرم بوتاکس صورتدوام بوتاکس پیشانی

میزان ماندگاری بوتاکس پیشانی برای هر فردی متفاوت است. اما به طور معمول ماندگاری آن حدود ۴ ماه می باشد. این نکته را دقت کنید که بلافاصله بعد از تزریق نباید توقع داشته باشید تا نتیجه بوتاکس نمایان شود. به عقیده پزشکان اثرات بوتاکس حداقل دو هفته طول می کشد تا در صورت فرد مشاهده شود.

در صورتی که احساس نارضایتی داشتید ، می توانید در جلسه ترمیم آن را برطرف کنید. و در هر زمانی که احساس کردید اثرات بوتاکس از بین می رود می توانید آن را تمدید کنید.

راه کار جلوگیری از عوارض بوتاکس پیشانی

مهم ترین عاملی که می تواند از به وجود آمدن عوارض خطرناک جلوگیری کند ، انتخاب دکتر متخصص و حرفه ای است. برای این کار لازم است به نکات زیر توجه کافی داشته باشید.

  • درباره ی تجربه و تخصص پزشک به طور کامل اطلاعات کسب کنید.
  • برای بدست آوردن اعتماد لازم ، از متخصص بخواهید تا عکس های بیماران را به شما نشان دهد.
  • از بیماران قبلی در مورد مراحل درمان ، چگونگی رسیدگی و میزان رضایت مندی آنها سوال بپرسید.

کلام آخر

برای داشتن بهترین نتیجه درمان و حذف خطوط پیشانی لازم است به سراغ بهترین متخصص زیبایی و پوست مراجعه کنید. این کار شما را از ایجاد عوارض بوتاکس حفظ می کند.

http://pezeshka.com/

4 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تخت معاینه ،تخت جراحی پوست، تخت جراحی،صندلی اتاق عمل، یونیت گوش و حلق و بینی، تخت بستری، یونیت دندان پزشکی، تخت دامپزشکی، تخت کاشت مو، تخت لیزر، تخت زنان و زایمان، تخت آزمایشگاهی،صندلی لیزر، تخت پوست ، تخت مو و زیبایی، تخت چشم پزشکی، تخت ژنیکولوژی ، صندلی کاشت مو، تخت اتاق عمل، تخت لاپاراسکوپی، تخت اورولوژی، صندلی چشم پزشکی، تخت یورودینامیک، تخت فیزیوتراپی ، شیمی درمانی، تخت خون گیری،تخت بیمارستانی،صندلی لیپوساکشن، صندلی پوست ، تابوره برقی، تخت جراحی چشم پزشکی،تخت لیپوساکشن ، صندلی مو و زیبایی، تخت دندانپزشکی ، تخت فیزیوتراپی، تخت جراحی دامپزشکی

نوع مالکیت:

تعاونی

دسته‌بندی محصولات