طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تخت معاینه ,تخت جراحی پوست, تخت جراحی

روغن هسته انگور برای رشد مو

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید


همانطور که از نام روغن هسته انگور مشخص است این روغن از دانه‌های انگور استخراج می‌شود و غنی از اسیدهای چرب و آنتی‌اکسیدان است که می‌تواند نقش بسیار موثری در مرطوب نگه‌داشتن موها داشته باشد. چیزی که باعث می‌شود تا روغن هسته انگور به یک محصول بسیار موثر برای مراقبت از موها تبدیل شود بدون بو بودن آن است. به همین دلیل نیازی به استفاده از محصولاتی که رایحه و عطر مصنوعی به آن اضافه شده است نخواهید داشت.

نرم‌کننده طبیعی برای مو
روغن هسته انگور را می‌توانید در هر آب و هوایی استفاده کنید و نگرانی‌ای از بابت سفت و بسته شدن این روغن نداشته باشید. این روغن اگرچه براق است اما هیچ‌گونه آثار چربی و روغنی بر روی موها بر جای نمی‌گذارد و بافت بسیار سبکی دارد و به عنوان یک نرم‌کننده طبیعی و تغذیه عالی برای موها شناخته شده است.

ترمیم‌کننده مو
روغن هسته انگور به عنوان یک ترمیم‌کننده مو بسیار خوب در طب سنتی هند شناخته شده است. روغن سرد و فشرده شده هسته انگور غنی از اسید اولئیک ( oleic acid ) و اسید لینولئیک ( linoleic acid ) است که نقش بسیاری موثری در تغذیه موها دارند. اسید لینولئیک یک اسید چرب امگا 6 است که در تحریک رشد مو موثر است. ویتامین E و آنتی‌اکسیدان‌های طبیعی موجود در این روغن به خوبی می‌توانند موها را از آسیب رادیکال‌های آزاد محافظت کرده و موهای آسیب دیده را ترمیم و احیا کنند.


یک قاشق غذاخوری از این روغن حاوی 9.5 گرم چربی غیراشباع، 2.2 گرم اسیدهای چرب طبیعی و 3.9 میلی‌گرم ویتامین است.

حفظ رطوبت مو
روغن هسته انگور داری سطح بالایی از چربی است که می‌تواند به سادگی رطوبت مورد نیاز پوست و مو را تامین کرده و همچنین رطوبت مو را حفظ می‌کند. این روغن به دلیل توانایی بازسازی کننده‌ - احیاکننده‌ای که دارد در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند به خوبی رطوبت مورد نیار پوست و مو را تامین و حفظ نماید.

روغن هسته انگور

جلوگیری از پیر شدن مو در اثر آسیب رادیکال‌های آزاد
خواص ضدالتهابی، ضدمیکروبی و آنتی‌اکسیدان‌های موجود در روغن هسته انگور آن را به یک درمان طبیعی و موثر برای موها تبدیل کرده است. این روغن حاوی ترکیبات ویژه‌ای است که به عنوان یک آنتی‌اکسیدان قوی عمل کرده و از مو در برابر آسیب رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کنند. آسیب رادیکال‌های آزاد در درجه اول به شکل سفید و خاکستری شدن مو دیده می‌شود.

تحقیقات مختلف در این زمینه نشان داده است که استفاده از روغن هسته انگور می‌تواند مانع از ایجاد پیری زودرس در موها شود. هرچند تحقیقات بیشتری در این زمینه لازم است!

از بین بردن شوره سر
از دیگر فواید این روغن طبیعی می‌توان به از بین بردن خارش، پوسته پوسته شدن پوست سر و از بین بردن شوره سر اشاره کرد.

بهبود التهاب در پوست سر
روغن هسته انگور غنی از پلی فنل‌ها و همچنین اسیدهای چرب فعال است که می‌تواند در بهبود زخم و التهاب در پوست سر بسیار موثر باشند. این روغن می‌تواند برای افرادی که پوست سرشان ملتهب است مفید باشد.

چگونه از روغن هسته انگور برای درمان مشکلات مو استفاده کنیم؟

برای اینکه اثربخشی روغن هسته انگور در درمان و تغذیه موها بیشتر شود بهترین پیشنهاد این است که از ترکیب چند روغن طبیعی استفاده کنید. این روغن‌های طبیعی زمانی که گرم باشند تاثیر و عملکرد بهتری نیز خوتهند داشت.

حدود 4 تا 6 قاشق از روغت هسته انگور را با 1 تا 2 قاشق از روغن‌های مفید و ضروری دیگر ترکیب کنید. ( روغن اسطوخودوس و روغن درخت چای بهترین گزینه در این مورد هستند ). این ترکیب روغنی را با حرکت دایره‌ایو به مدت 2 دقیقه روی پوست سر ماساژ دهید. سپس سر خود را با یک حوله گرم و تمیز به مدت نیم ساعت پوشش دهید تا روغن به خوبی جذب پوست سر شود و سپس موها را بشویید.

4 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

طب کاران تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی تخت پزشکی هتلینگ...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تخت معاینه ،تخت جراحی پوست، تخت جراحی،صندلی اتاق عمل، یونیت گوش و حلق و بینی، تخت بستری، یونیت دندان پزشکی، تخت دامپزشکی، تخت کاشت مو، تخت لیزر، تخت زنان و زایمان، تخت آزمایشگاهی،صندلی لیزر، تخت پوست ، تخت مو و زیبایی، تخت چشم پزشکی، تخت ژنیکولوژی ، صندلی کاشت مو، تخت اتاق عمل، تخت لاپاراسکوپی، تخت اورولوژی، صندلی چشم پزشکی، تخت یورودینامیک، تخت فیزیوتراپی ، شیمی درمانی، تخت خون گیری،تخت بیمارستانی،صندلی لیپوساکشن، صندلی پوست ، تابوره برقی، تخت جراحی چشم پزشکی،تخت لیپوساکشن ، صندلی مو و زیبایی، تخت دندانپزشکی ، تخت فیزیوتراپی، تخت جراحی دامپزشکی

نوع مالکیت:

تعاونی

دسته‌بندی محصولات