فروشگاه هوای پاک -شرکت نانوفرایند

3کاره -بخاری برقی+تصفیه هوا+کولر, تصفیه هوای درون اتاق , تصفیه هوای همراه (گردن آویز)

چرا در تهران و اصفهان آلزایمر زودرس و فراموشکاری زیاد شده است ؟

زیرا در شهرهای آلوده ء صنعتی مونوکسید کربن زیاد تر است. یعنی حدود 3قسمت از یک میلون  در هوای شهر  3mpp

ولی 3 درمیلیون از هوای شهر که زیاد نیست .حدود  19% از هوای این شهرها اکسیژن خالص است .پس چرا ما بجای اینکه با هر نفس اکسیژن بگیریم .مونوکسید کربن می گیریم ؟

زیرا میل ترکیبی این گاز با هموگلوبین خون  250 الی 300 برابر   از اکسیژن بیشتر است .لذا در شرایطی که هوا از 79% نیتروژن و 19% اکسیژن و 1%گازهای بی اثر وحداکثر  5/0% آلاینده ها تشکیل شده باشد. وجود حتی 3در میلیون از گاز کربن مونوکسید در هوا باعث عدم جذب اکسیژن میشود. و 19% اکسیژن بطور عمده  جذب نمیشود.

 تاثیرکربن مونوکسید  در زمان طولانی بر افراد ، بخصوص افراد حساس تر مانند سالمندان و بیماران آسم و قلبی و تنفسی ونوزادان و کودکان به علت نرسیدن اکسیژن به مغز و اندام های حیاتی بیشتر است و  بحران و فاجعه بروز می کند

در مورد سایر افراد سلول هایی از مغز از بین می روند و حافظه ی کوتاه مدت آسیب می بیند .

 آلزایمر زودرس (زوال عقل ) در مناطق آلوده به مونوکسید کربن تشدید میشود . در این مناطق اگر از افراد نام دوست 10 سال پیش را بپرسند ، او را به خاطر می آورند . ولی  نام کسی که امروز صبح تلفن زده را بپرسید ، به خاطر نمی آورند.

 علت توقف رشد مغزی کودکان شهرهای آلوده هم همین است .

چاره چیست ؟آیا دستگاه تصفیه هوا کربن مونوکسید را حذف میکند ؟

فقط بعضی دستگاه ها اینکار را می کنند .زیرا فیلتر های هپا و کربن اکتیو وسایر فیلتر های فیزیکی نمی توانند کربن مونوکسید را حذف کنند. فقط دستگاه های تصفیه هوای دارای تکنولوژی نانو یعنی  دارای عملکرد یون ساز + اکسیژن فعال می توانند به سرعت مونوکسید کربن را اکسیده و تبدیل به گاز دی اکسید کربن بکنند.

بهتر است با شناخت سیستم های مخرب در هوای اطراف و راه حل های علمی جدید، به فکر نجات سلامتی خانواده خود باشیم .

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فروشگاه هوای پاک -شرکت نانوفرایند

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش

خدمات/محصولات

3کاره -بخاری برقی+تصفیه هوا+کولر، تصفیه هوای درون اتاق ، تصفیه هوای همراه (گردن آویز)، بخور سرد، تصفیه هوای درون خودرو+تاییدیه انستیتوپاستور، بخاری برقی ، ازون ساز ، ژنراتور ازون ، استریل کردن آب ، ضدعفونی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات