فروشگاه هوای پاک -شرکت نانوفرایند

3کاره -بخاری برقی+تصفیه هوا+کولر, تصفیه هوای درون اتاق , تصفیه هوای همراه (گردن آویز)

نزدیک نوروز است ، پس چرا در آپارتمان هوای سالم نداریم ؟

 زیرا بخش بزرگی از آلودگی هوا منشاء درون آپارتمان دارند و محصول لوازم شخصی و اثاثیه منزل و اجاق گاز و نظافت شب عید هستند .

آلودگی ناکس NOX ( اکسید های مختلف نیتروژن)، محصول اجاق گاز و شومینه و پکیج حرارتی  هستند و این آلودگی درون آشپزخانه بیشترین است و حتی درون هوای اتاق خواب نیز نسبت به پمپ بنزین ها آلودگی اکسید نیتروژن بیشتری موجود است .شوینده های موجود در ایران ازمواد سنتز شیمیایی تشکیل شده است و بخارات ناسالم از آنها خارج میشود .وایتکیس گاز سمی کلر  متصاعد میکند و سایر شوینده ها(صابون و شامپو و پودر) بخارات شیمیایی  دیگری دارند.در نیویورک از سال 2005 استفاده از پاک کننده های شیمیایی در تمام اماکن عمومی و آموزشی ممنوع شد، نه تنها مدارس بلکه ایستگاه های قطار وحتی زندان ها حق استفاده از شوینده هایی که ما داریم را ندارند ، فقط پاک کننده های گیاهی مجاز هستند که حدود کیلویی 10 دلار قیمت دارند و ما در ایران تکنولوژی ساختش رانداریم.

لوازم نو درون منزل مانند مبل و صندلی و پتو و روکش میز و کابینت و رنگ دیوار و کاغذ دیواری وموکت بخارات شیمیایی و آلاینده درهوا پخش میکنند می دانید چرا ؟

زیرا این لوازم بجای مواد طبیعی مانند چوب و چرم و نخ و پشم ،از مواد پلیمری و چاپ و روکش سنتز شیمیایی ساخته شده اند .این مواد عبارتند از استایرن و پلی اوره تان و تولوئن وفرمالدیید و آمونیاک و...(البته پس از مدتی این بخارات کاهش  می یابد ) ولی اکثر این مواد سرطانزا هستند ودر مجموع از حد تحمل انسان بیشتر هستند.

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فروشگاه هوای پاک -شرکت نانوفرایند

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش

خدمات/محصولات

3کاره -بخاری برقی+تصفیه هوا+کولر، تصفیه هوای درون اتاق ، تصفیه هوای همراه (گردن آویز)، بخور سرد، تصفیه هوای درون خودرو+تاییدیه انستیتوپاستور، بخاری برقی ، ازون ساز ، ژنراتور ازون ، استریل کردن آب ، ضدعفونی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات