تهران دکوراتیو

پخش کاغذ دیواری , پارکت , کف پوش

پارکت ولمینیت , راهنمای نصب وخرید پارکت

راهنمای نصب وخرید پارکت

سطحی که پارکت بر روی آن اجرا میشود باید کاملاً صاف و ترزا بوده و دارای نا همواری نباشد که از جمله بهترین زیر کارها برای پارکت لمینیت موزائیک، سرامیک و سنگ میباشد. البته برروی سطح سیمانی که تراز باشد نیز قابل اجرااست.

که بهتر است درصورت امکان این سطح نیز صاف وصیقلی ویا به اصطلاح پرداخت شده باشد.تا در دراز مدت فوم عایقی که توضیح داده خواهد شد براثر تردد دچار فرسایش کمتری شده ودیرترازبین رود .

معمولا برای مفروش کردن سطح مورد نظر در پارکت لمینیت ها ازپوشش به نام فوم استفاده میشود که بین سطح زمین وپارکت قرار گرفته وبه عنوان یک عایق صوتی ورطوبتی عمل میکند ، که در انواع مختلف در بازار وجود دارند که غالبا به دودسته معمولی وسایلنت (بی صدا)دسته بندی شده وهر کدام درجنس های مختلف در بازار موجود میباشند.

امروزه برخی از شرکتهای تولید کننده پارکت اقدام به تولید پارکتهای با داشتن فوم سرخورد نموده ا ند ، به طوری که دراین  نوع پارکت فوم مورد نیاز به قسمت ولایه زیرین پارکت چسبانده شده ودیگر نیازبه پهن کردن فوم به هنگام نصب پارکت نیست.

زمان که لازم است قبلااجرا پارکت ها در محل قرار گیرند حداقل 48 ساعت است ، یعنی برای نصب پارکت بهتر است   حداقل پارکت را 48 ساعت در محلی که میخواهید اجرا شود قرار داده و باکس ها را از هم فاصله دار گذاشته  که کاملاً هم دمای محیط شود.  علت این کار، هم دما شدن پارکت با محیط میباشد. که در غیر اینصورت به دلیل سرما ویا گرما و هم دما نبودن پارکت با دمای محیط به دلیل منبسط ویا منقبض شدن پارکت احتمال بروز مشکل پس از نصب پارکت وجود خواهد داشت....

و بهتراست تا 24 ساعت از گذاشتن وسائل خیلی سنگین بر روی آن خود داری نمایید تا پارکت شکل اصلی خود را در محیط پیدا کند.

    در صورتی که قصد دارید محلی که در آن سکونت دارید را پارکت نمائید در ابتدا وسائل اتاقها را جمع نموده و پس از نصب اتاقها وسائل را درون اتاق بر روی پارکت ها قرار داده و قسمت های دیگر را اجرا نمائید.

    در صورتی که کف محل مورد نظر شما موکت میباشد (فقط موکت های کبریتی که بر اثر مصرف زیاد تخت شده باشد) برای نصب پارکت نیازی به فوم نداشته و از همان موکت به جای فوم نیز میتوان استفاده کرد.

    برای دورتادور کار نیاز به ابزاری دارید که فاصله بین پارکت و دیوار (درز انقباض و انبساط) را که معمولا حدود یک سانتیمتر میباشد را پوشش دهید که بهترین ابزار قرنیز میباشد و برای بعضی از قسمت ها که ارتفاع قرنیز برای آن مناسب نیست از ابراز های دیگر مانند اسکوتیا و میت استفاده میگردد. البته برای کسانی که میخواهند قرنیز سنگی دیوار را  جدا نکنند از ابزار اسکوتیا استفاده میشود. وبهتر است درصورت وجود قرنیز های سنگی از کندن آن برای نصب قرنیز چوبی  خوداری کنید ، زیرا کندن قرنیز سنگی سخت وزمان بر بوده ومعمولا پر کردن وصاف نمودن بخش های تخریب شده به صورت یکنواخت میسر نبوده ویا به درستی انجام نمیشود ، وبه همین دلیل درصورت یکنواخت نبودن سطح زیر کار، قرنیز جدید نیز بدرستی قابل نصب نخواهد بود وبرای هم رنگ کردن قرنیز های سنگی با پارکت کف و پوشاندن آن میتوان از برچسب های روکش قرنیز با رنگ دلخواه خود استفاده نمایید و سپس از ابراز اسکوتیا برای کناره ها استفاده نمود.

     رنگ قرنیز را متناسب با رنگ پارکت انتخاب نمائید و یا متضاد و تیره تر از پارکت. که انتخاب رنگ مناسب قرنیز و ابزار پارکت در زیبای آن موثر خواهد بود .

    برای نصب پارکت نیاز به سطحی صاف دارید، بنابراین قبل از نصب سطح را از هرکونه نخاله و برآمدگی عاری نمائید.

    برای بازسازی و نو سازی محیط مراحل اجرای کار را از سقف شروع کرده و بعد از تزیین دیوارها و اتمام تمام کارها پارکت را اجرا کنید .

    برای نظافت پارکت لمینیت از ساده ترین روشها میتوان استفاده نمود که به طور معمول پس از پاک نمودن سطح از گردو غبار و خاک، تی نخی را در یک سطل آب با یک چهارم پیمانه مایع ظرفشوئی شستشو داده و پس از آبگیری آن نظافت را آغاز نمائید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تهران دکوراتیو

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پخش کاغذ دیواری ، پارکت ، کف پوش ، مشاوره طراحی و مجری دکوراسیون داخلی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات