بیمه پاسارگاد کد 63290

بیمه عمر و تامین آتیه, بیمه شخص ثالث اتومبیل, بیمه بدنه اتومبیل

بیمه عمر و تامین آتیه

بیمه عمر و تامین آتیه با تشکیل سرمایه باز نشستگی، بیمه کامل و جامعی برای حمایت سرپرست خانواده در مواقع حوادث و بیماری های خاص و حمایت از او میشود.

مشخصات

پوشش فوت :
پوشش از کارافتادگی
وام بدون ضامن :
پوشش امراض صعب العلاج

توضیحات خدمت

هر شخص میتواند این بیمه نامه را برای خودش و یا افراد خانواده اش تهیه کند . این شخص بیمه گذار نامیده میشود (به زبان ساده یعنی کسی که اقساط حق بیمه را پرداخت میکند ) . در صورتی که بیمه گذار برای خودش بیمه نامه تهیه کند ، بیمه شده و بیمه گذار خود شخص هستند و اگر بطور مثال برای فرزندش بیمه نامه تهیه کند ، فرزند او "بیمه شده" میباشد . اگر شما از یک شرکت ، بیمه نامه تهیه کنید شرکت ارائه دهنده پوشش های بیمه ، "بیمه گر" نامیده میشود. . بنابراین شما با اصطلاحات " بیمه گذار " ، "بیمه شده " و " بیمه گر" آشنا شدید.

بیمه عمر و سرمایه گذاری چیست ؟
بیمه عمر و سرمایه گذاری از ترکیب دو بخش پوشش های بیمه ای و قسمت خدمات سرمایه گذاری تشکیل شده است . که به شرح این دو قسمت به صورت مجزا میپردازیم :
بخش پوشش های بیمه ای :
در این قسمت ، ابتدا شخص ، مبلغی تعین می کند که این مبلغ در صورت فوت وی به هر علت حتی فوت طبیعی ، فوت بر اثر بیماری ، حادثه ، زلزله ، تصادف رانندگی و ... به بازماندگان پرداخت می شود . این مبلغ در سریعترین زمان و بدون نیاز به تبعیت از قانون انحصار وراثت و مالیات بر ارث و ... پرداخت میشود . این مبلغ در اصطلاح "سرمایه فوت" نامیده میشود . ( این سرمایه تا سقف 1.000.000.000 ریال قابل ارائه است ) همچنین انتخاب بازماندگان ( که در بیمه نامه به عنوان ذینفعان مشخص می شود) در اختیار بیمه گذار میباشد . بطور مثال شخص میتواند فرزند 2 ساله خود ، مادر ، خواهر ، همسر و ... را ذینفع قرار دهد .
پوشش های اضافی بیمه عمر :
یک امکان مفید و جالب و از ویژگی های جذاب کننده بیمه عمر و سرمایه گذاری پوشش های اضافی بیمه عمر می باشد که در این بیمه نامه قابل خرید هستند (الزامی نیستند) . تعدادی از این پوشش ها را به طور مختصر شرح میدهیم .

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

بیمه پاسارگاد کد 63290

تهران

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

بیمه عمر و تامین آتیه، بیمه شخص ثالث اتومبیل، بیمه بدنه اتومبیل، بیمه حوادث راننده، بیمه آتش سوزی منزل مسکونی، بیمه مسئولیت کارفرما در مقابل کارکنان، بیمه درمان تکمیلی، بیمه های مهندسی، بیمه حوادث انفرادی، بیمه درمان مسافرتی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی عام

دسته‌بندی خدمات