بیمه پاسارگاد کد 63290

بیمه عمر و تامین آتیه, بیمه شخص ثالث اتومبیل, بیمه بدنه اتومبیل

بیمه بدنه خودرو

بیمه بدنه خودرو نوعی دیگر از بیمه اتومبیل است که شخص میتواند برای خود به نام اتومبیل مربوطه خریداری کند، این بیمه نامه شخصی بوده یعنی حتی در حوادثی که با اتومبیل دیگری تصادف نکند خسارت وی قابل پرداخت است، مانند سرقت رفتن خودرو، بلایای طبیعی و . . .

توضیحات خدمت

بیمه بدنه خودرو همان‌طور که از نامش مشخص است مربوط به خسارات وارده به خودرو می‌شود و نه افراد.

این بیمه، خسارات ناشی از هرگونه آسیب مالی به اشخاص زیان‌دیده غیر از راننده و هرگونه آسیب جرحی را تقبل می‌کند؛ بدین معنا که درصورتی‌که به‌وسیله نقلیه راننده مقصر خسارتی وارد شود بیمه شخص ثالث هیچ تعهدی در قبال جبران آن ندارد. در چنین شرایطی لزوم خریداری بیمه بدنه خودرو مطرح می‌شود. درصورتی‌که شخص برای وسیله نقلیه خود بیمه بدنه خریداری کند شرکت بیمه بخشی از خسارات وارده به خودروی شخص را درصورتی‌که آسیب ببیند پرداخت می‌کند به جز در مواردی که شخص در حادثه رانندگی زیان‌دیده باشد که در این شرایط بیمه شخص ثالث، راننده مقصر موظف به پرداخت خسارت می‌باشد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

بیمه پاسارگاد کد 63290

تهران

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

بیمه عمر و تامین آتیه، بیمه شخص ثالث اتومبیل، بیمه بدنه اتومبیل، بیمه حوادث راننده، بیمه آتش سوزی منزل مسکونی، بیمه مسئولیت کارفرما در مقابل کارکنان، بیمه درمان تکمیلی، بیمه های مهندسی، بیمه حوادث انفرادی، بیمه درمان مسافرتی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی عام

دسته‌بندی خدمات