شرکت مهند ویبره -سازنده الک ویبره|سرند ویبره|غربال ارتعاشی

الک کردن مواد, الک ویبره صنعتی, الک ویبره

اَلَک های ویبره برای صنایع لبنی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

صنعت لبنیات بدلیل اهمیت مصرف آن به شدت گسترش یافته و با طیف بی شمار از پنیرها، پتانسیل صنعت لبنیات با فناوری های تکنولوژیکی عجین شده است.
با این حال در این پروسه غربال و جداسازی مایع از جامد مواد اولیه درتولید محصولات لبنی،هنوز هم وجود دارد که یک مرحله ی جدایی ناپذیر در رابطه با کیفیت یک محصول لبنی است.
تمام مواد لبنی خام، آلوده به ذرات و ناخالصی های ناخواسته ای هستند که نیاز به حذف دارند. همچنین در این بازار رقابتی صنعت غذایی اگر محصول نهایی شما به استاندارد خاصی از خلوص نرسند، گزینه مطلوبی در نظر گرفته نخواهند شد.
با این اوصاف فیلترها و دستگاه های جداکننده خودتمیز کننده با درجه کیفیت و کارایی بالا در صنایع لبنی نقش مهمی را ایجاد کرده اند. این ماشین آلات مبتکرانه و کاملا خودکار می توانند تا رسیدن به بالاترین سطوح تصفیه و افزایش ظرفیت پردازش کسب و کار خود به شما کمک کنند.
لبنیات نیز همچون سایر مواد در صنایع غذا و دارو نیاز به فیلتر و غربالگری دارند.
از مواد درشت مانند مواد جامد کاکائو گرفته تا تصفیه مایعات لزج مانند شربت قند، الک های ویبره صنعتی با سیستم های خود تمیز کننده می توانند روند تصفیه شما را به شدت بهبود بخشند و به شما کمک کنند تا محصولات لبنی خام خود را پالایش کنید. علاوه بر این، می تواند به طور کارآمد تمام ذرات جامد معلق ناخواسته که در محصولات شما وجود دارد را از بین ببرد یا از هم جدا کند.

” مهند ” طراح و تولید کننده تخصصی انواع دستگاه های الک ویبره یک طبقه و چندطبقه مخصوص صنایع لبنی،غذا و دارو با استانداردهای مهم این صنایع  در خاورمیانه میباشد.”
راه های ارتباطی:
09152457006
05132453225

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مهند ویبره -سازنده الک ویبره|سرند ویبره|غربال ارتعاشی

مشهد

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

الک کردن مواد، الک ویبره صنعتی، الک ویبره، سرند ویبره، تجهیزات ماشین الات کاشی، الک ویبره گرد، ماشین آلات آزمایشگاهی، Circular Vibrating Screen، ماشین آلات بعد از پرس، ماشین آلات خط لعاب، دانه بندی مواد، shaking screen، ساخت الک ویبره، سفارش سرند ویبره، سایز مش الک ویبره، الک ویبره کاشی سرامیک

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 11 روز پیش