گلدستون

مرمریت امپرادور ترکیه, مرمریت لته و کاپوچینو ترکیه, مرمریت دهبید کرم

واردات انواع سنگ ترکیه با بهترین کیفیت توسط صنایع سنگ گلدستون

واردات انواع سنگ ترکیه با بهترین کیفیت از جمله فعالیت های صنایع سنگ گلدستون می باشد . بیشتر این سنگ ها سنگ مرمریت هستند مانند سنگ مرمریت لته ، سنگ مرمریت کاپوچینو ، سنگ مرمریت امپرادور و ... . علاوه بر ترکیه ، این شرکت سنگ های وارداتی خود را از کشورهایی همچون اسپانیا و هند نیز وارد کشور می کند . سنگ ترکیه دارای تنوع بسیار بالا در رنگ و کیفیت بالاتر نسبت به سنگ های داخلی می باشند .

مشخصات

شرکت سازنده :
صنایع سنگ گلدستون
کشور سازنده :
ایران

توضیحات خدمت

یکی از فعالیت های صنایع سنگ گلدستون واردات سنگ از کشورهای دیگر از جمله سنگ ترکیه ، سنگ اسپانیا ، سنگ هند و ... می باشد . از نمونه سنگ ترکیه وارداتی این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد :

سنگ مرمریت امپرادور ترکیه ، سنگ مرمریت لته ، سنگ مرمریت مارمارا ، سنگ مرمریت کاپوچینو و ... .

شرکت گلدستون این سنگ ها را بیشتر به صورت اسلب وارد کشور نموده و سپس آنها را فرآوری نموده و در اندازه های کوچگتر در اختیار مشتریان خود قرار می دهد . این سنگ ها ممکن است در سایر کشورها هم موجود باشند ولی به خاطر کیفیت برتر سنگ ترکیه ، سنگبری گلدستون اقدام به واردات این سنگ ها از این کشور نموده است .

از جمله دیگر سنگ وارداتی این شرکت می توان به سنگ امپرادور اسپانیا ، سنگ سبز هند و ... نیز اشاره کرد .

مزیت سنگ مرمریت وارداتی از جمله سنگ ترکیه نسبت به سنگ مرمریت داخلی کیفیت بالاتر آن و تنوع بسیار زیاد در طرح و رنگ می باشد . البته باید توجه داشت که بالطبع این سنگ ها نسبت به سنگ های داخلی گران تر خواهند بود .

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گلدستون

اصفهان

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مرمریت امپرادور ترکیه، مرمریت لته و کاپوچینو ترکیه، مرمریت دهبید کرم، مرمریت چهرک، مرمر هرات، مرمر کرمان، مرمریت دهبید مشکی، مرمریت سبز هند

دسته‌بندی محصولات و خدمات