luxbuyer

عطر

بهترین و جذاب ترین عطر های زنانه از نظر آقایان

واقعیت، در جمله جاودانه "گابریل شانل" نهفته است، جایی که بدون استفاده از عطر، نمی توان آینده ای را برای یک بانو متصور شد. تکامل زیبایی ها و ظرافت های زنانه، نه تنها در پوشیدن لباس های فاخر و زیبا و استفاده از زیور آلات خیره کننده و نفیس است، بلکه از محدوده های فیزیکی و ظاهری فراتر رفته و در قالب روایحی روحنواز و رؤیایی، اغواگری، ظرافت، دلبرانگی و بطور کل، افسون زنانه را، به اوج می رساند.
از عطرهای جاودانه ای چون "شالیمار"، "جیکی"، "میتسوکو" و "ل هئو بلو" گرلن، "ماگریف کاروین"، "ل ایر دو تمپس نینا ریچی" و "شانل شماره 5" تا "میس دیور" و "دیوریسیمو"، از دوران یکه تازی و غوغای عطرهایی چون "شیسیدو فمنایت دو بویس" و "هرمس او مغویلیس" تا دوران هیاهو و غوغا و جنجال عطرهایی همچون "ژیوانشی آنژه دمون"، "ورساچ کریستال نو آ"، "بولگاری جازمین نویت"، "لنکوم لاویسته بله"، "تیه ری ماگله آنجل" و "وومنیتی"، "ایو سان لورن اوپیوم" و "مانیفستو"، "جیورجیو آرمانی سی"، "کالوین کلین ایفوریا"، "دیور پویزن"، "نارسیس رودریگز" و ... بسیاری دیگر از عطرهای موفق، همگی اثباتی بر تأثیر عطرهای زنانه بر تاریخ عطرسازی است. اثباتی بر این اعتقاد که جادو و افسون، داستانها و افسانه ها، از جایی آغاز شدند که نسیمی از عطر حوا در شامه زمین پیچید.
عطرهایی که در فوق مورد اشاره قرار گرفتند، عطرهایی شناخته شده و معروف برای دوستداران عطر هستند که جاذبه آن ها و تأثیری که این عطرها در جلب بازخود مثبت مخاطبان و بطور ویژه، جنس مخالف، برای بانوانی که از آنها استفاده کرده اند، داشته است، این عطرها را بی نیاز از معرفی و هرگونه تمجیدی کرده است.
در رابطه با عطرهای نیش و آرتیزان، اما داستانی متفاوت در جریان است.
داستانی از غنا، عمق، پیچیدگی و کیفیتی شگفت انگیز در قالب روایحی متحصربفرد و بکر، که روایتی نفیس از اعجاز و اعجاب و افسون زیبایی های زنانه هستند که در ادامه، به مرور تعدادی از این روایح بهشتی و ناب که در قالب رایحه ای زنانه، برای آقایان بسیار جذاب و توجه بر انگیز هستند، خواهیم پرداخت...

ادامه

http://luxbuyer.ir/luxbuyer-magazine/259_EXCITING-PERFUME-FOR-MEN.html

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

luxbuyer

تهران

نوع فعالیت

عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

عطر

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات