تجهیزات اندازه گیری مشهد دقیق

ارت سنج , ترموگراف , میگر

تعمیر تخصصی اهم متر

اهم متر برای اندازه گیری مقاومت بین دو نقطه در مدار مورد استفاده قرا می گیرد. اهم متر در تحلیل و عیب یابی مدارد کاربرد دارد. دارای دو دسته دیجیتال و آنالوگ می باشد.اهم متر یکی از جالب ترین ابزار آلات اندازه گیری می باشد.

مشخصات

شرکت سازنده :
ایران
مدل :
MDT
کشور سازنده :
ایران
گارانتی :
1 سال
خدمات پس از فروش :
10 سال

توضیحات خدمت

اطلاعات کلی درباره اهم متر
همانطور که می دانید واحد مقاومت اهم می باشد و اهم متر دستگاهی برای اندازه گیری مقاومت دو نقطه در مدار می باشد.
اهم متر به دو دسته آنالوگ و دیجیتال تقسیم می شود. اهم متر دیجیتالی مقدار مقاومت را به صورت عدد بر روی صفحه نمایش نشان می دهد. و اهم متر آنالوگ مقدار مقاومت را به وسیله عقربه بر روی صفحه نمایش مدرج نشان می دهد.
هنگامی که جریان عبوری از مدار نسبت به ولتاژ ورودی ماکزیمم باشد، مقاومت مینیمم خواهد بود. و برعکس هنگامی که جریان عبوری مینیمم باشد مقاومت ماکزیمم خواهد بود و عقربه اهم متر بر روی بیشترین مقدار خود در صفحه مدرج قرار می گیرد.
کاربرد های اهم متر:
1.امروزه به صورت گسترده از این دستگاه برای چک کردن مدار اتصال کوتاه استفاده می شود، اگر جریان کافی از مدار عبور کند یا مقاومت بین دو نقطه بی نهایت باشد و شناسه مدار قطع باشد.
2.به عنوان تجهیزات تست آزمایشگاهی در آزمایشگاه های مختلف و برای اهداف آموزشی استفاده می شود.
3.برای مشکل یابی تراشه های کوچک مانند: بردهای مدار چاپی و ابزار دیگری که نیاز به اجرا شدن در تجهیزات حساس دارد، استفاده می شود.
اگر به دنبال مرکزی برای تعمیر اهم متر خود می باشید می توانید از کارشناسان فنی و متخصص مجموعه مشهد دقیق کمک بگیرید و اهم متر خود را در این شرکت تعمیر نمایید. همچنین شرکت مشهد دقیق بذای محصولات خود 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش نیز در نظر گرفته است که در صورت بروز مشکل برای دستگاه می توانید از خدمات پس از فروش ان استفاده نمایید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تجهیزات اندازه گیری مشهد دقیق

مشهد

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

ارت سنج ، ترموگراف ، میگر ، ترموویژن، مولتی متر، میگر ، ابزار دقیق ، تجهیزات اندازه گیری ، آنالایزر گاز ، آنالایزر صدا، آنالایزر فلزات ، کوانتومتر، ویدئوبروسکوپ، اسیلوسکوپ، پاورمتر، پاورآنالایزر

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 3 ماه قبل