تجهیزات اندازه گیری مشهد دقیق

ارت سنج , ترموگراف , میگر

تعمیرات تست رله های حفاظتی

رله یک دستگاه حفاظتی و کلیدزنی اتوماتیک بوده که می تواند شرایط غیر عای مدار های الکتریکی را تشخیص دهد. رله تستر در مکان هایی که نیاز به کنترل مدار به وسیله یک سیگنال کوچک و یا کنترل چندین مدار توسط یک سیگنال باشد استفاده می گردد.

مشخصات

گارانتی :
1 سال
خدمات پس از فروش :
10 سال

توضیحات خدمت

اطلاعات کلی درباره تستر رله های حفاظتی

عملکرد اصلی تستر رله های حفاظتی ، قطع یا وصل کنتاکت برای خاموش یا روشن کردن کلید، بدون دخالت انسان و به کمک یک سیگنال می باشد.
رله تستر برای کنترل کردن مدار توان بالا توسط یک سیگنال توان پایین مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین رله ها بهترین وسیله برای عایق گالوانیک بین ولتاژهای بالا و پایین در یک مدار می باشند.
طراحی یک رله الکترومکانیکی به صورتی است که دارای تعداد کمی قطعه مکانیکی شامل آهنربا ، تیغه متحرک، کنتاکت ، یوغ و یک فنر/ قاب / پایه می باشد.
تمامی این قطعات به صورت منطقی مرتب شده اند تا به یک رله تبدیل شوند.
رله تستر دستگاهی ایده آل برای تمام کاربردهای برق قدرت ، نیروگاه ها ، تولیدکنندگان رله ، تولیدکنندگان تابلو برق ، موسسات تحقیقاتی ، شرکت های تست می باشد.
از ویژگی های رله تستر می توان به قابلیت انجام مانیتورینگ و ثبت ، توان خروجی بالا ، دقت بالا ، دارای چند کیت رابط هماهنگ سازی و دارای رابط تقویت جریان برای تست رله جریان بالا ، اشاره کرد.
تعمیر تخصصی محصولات و تجهیزات اندازه گیری از برند های معتبر جهانی توسط کارشناسان فنی و متخصص شرکت مشهد دقیق انجام می شود که این رله تستر را نیز به مدت 10 سال پشتیبانی می کنند و همچنین یک سال گارانتی نیز برای این دستگاه در نظر گرفته است زیرا که هدف مجموعه مشهد دقیق جلب رضایت مشتریان خود می باشد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تجهیزات اندازه گیری مشهد دقیق

مشهد

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

ارت سنج ، ترموگراف ، میگر ، ترموویژن، مولتی متر، میگر ، ابزار دقیق ، تجهیزات اندازه گیری ، آنالایزر گاز ، آنالایزر صدا، آنالایزر فلزات ، کوانتومتر، ویدئوبروسکوپ، اسیلوسکوپ، پاورمتر، پاورآنالایزر

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 3 ماه قبل