تجهیزات اندازه گیری مشهد دقیق

ارت سنج , ترموگراف , میگر

تعمیر ترازو آزمایشگاهی

ترازو آزمایشگاهی به ترازوی دیجیتالی گفته می شود که با دقت بسیار بالایی توزین را انجام می دهد. ترازوی آزمایشگاهی دارای شرایط آزمایشگاهی می باشد ، این ترازو دارای انواع گوناگونی است که برای محاسبات آزمایشگاهی طراحی شده است .

مشخصات

دقت اندازه گیری :
2100 گرم
شرکت سازنده :
ایران
مدل :
MDT
کشور سازنده :
ایران
گارانتی :
1 سال
خدمات پس از فروش :
10 سال

توضیحات خدمت

اطلاعات کلی درباره تعمیر تخصصی ترازوی آزمایشگاهی

ترازو وسیله ای است که درنتیجة نیروی جاذب های که به جسم یا ماده واردمی شود، وزن آن را انداز ه گیری می کند . ترازو برگرفته از واژة لاتین bis به معنای «دو » و lanx به معنای «صفحه »است.
ترازوی آزمایشگاهی در زمینه های آموزشی ، تحقیقاتی و آزمایشگاهی برای اندازه گیری وزن اشیاء به کار گرفته می شوند ، در حالی که – یک balance به معنی ترازو ولی متفاوت با آن شاید کلمه ی توازن بهتر باشد – به منظور تعیین جرم یک شیء مرتبط با یک استاندارد خاص استفاده می شود . نتایج اندازه گیری از یک balance معمولا دقیق تر از یک ترازو در نظر گرفته می شوند .
موارد استفاده از ترازوی آزمایشگاهی
ترازو برای انداز هگیری وزن یک ماده استفاد هم یشود. در آزمایشگاه، ترازو برای بخشی از فعالی تهای کنترل کیفی)ابزارهایی مانند پ یپ تها(، تهیة مخلوطی از ترکیبات با نسب تهای از قبل تعیی نشده و همچنین تعین چگالی و یا وزن کاربرد دارد.
انواع ترازوی آزمایشگاهی:
ترازوی آزمایشگاهی آنالیتیکال
ترازو آزمایشگاهی رطوبتی
ترازوی دقیق آزمایشگاهی
ترازوی آزمایشگاهی مقایسه کننده
ترازوی آزمایشگاهی دو کفه ای
ترازوی آزمایشگاهی یک کفه ای
ترازوی آزمایشگاهی پرتابل
ریز ترازو ها یا میکرو ترازو ها
ارائه تمامی خدمات پس از فروش ،تعمیر ،پشتیبانی،فروش و ... توسط مهندسین و کارشناسان فنی و متخصص شرکت مشهد دقیق انجام میگیرد و یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش نیز از دیگر مزایای این شرکت می باشد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تجهیزات اندازه گیری مشهد دقیق

مشهد

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

ارت سنج ، ترموگراف ، میگر ، ترموویژن، مولتی متر، میگر ، ابزار دقیق ، تجهیزات اندازه گیری ، آنالایزر گاز ، آنالایزر صدا، آنالایزر فلزات ، کوانتومتر، ویدئوبروسکوپ، اسیلوسکوپ، پاورمتر، پاورآنالایزر

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 3 ماه قبل