تجهیزات اندازه گیری مشهد دقیق

ارت سنج , ترموگراف , میگر

تعمیرات ضخامت سنج و تستر رنگ

یکی از ابزارهای کاربری برای خریداران و منفور برای دلالان خودرو، دستگاه تشخیص رنگ دیجیتال و یا به تعبیری دیگر، ضخامت‌سنج دیجیتال رنگ است. با استفاده از امواج الکترومغناطیس و یا آلتراسونیک (فراصوت) می‌توان رنج ضخامت و کیفیت رنگ بدنه را در نواحی مختلف و مشکوک به طور دقیق تعیین‌ کنند.

مشخصات

شرکت سازنده :
ایران
مدل :
MDT
کشور سازنده :
ایران
گارانتی :
1 سال
خدمات پس از فروش :
10 سال

توضیحات خدمت

 اطلاعات کلی درباره تعمیرات تستر رنگ:
ثبت و تعیین دقیق ضخامت اجسام و پوشش آنها به وسیله ضخامت سنج یکی از موارد بسیار مهم در حوزه کنترل کیفیت اندازه گیری،می باشد و وجود هر گونه عیب در ضخامت پوشش باعث خوردگی، زنگ زدگی و از بین رفتن قطعه می شود، به این دلیل می بایست از ضخامت سنج های دقیق و کاربردی جهت اندازه گیری ضخامت فلز یا رنگ استفاده کرد.
یکی از موارد بسیار مهم در حوزه کنترل کیفیت اندازه گیری، ثبت و تعیین دقیق ضخامت اجسام و پوشش آنها به وسیله ضخامت سنج می باشد و وجود هر گونه عیب در ضخامت پوشش می تواند منجر به خوردگی، زنگ زدگی و از بین رفتن قطعه گردد، به همین دلیل می بایست از ضخامت سنج های دقیق و کاربردی جهت اندازه گیری ضخامت فلز یا رنگ استفاده نمود. یکی از پوشش های بسیار کاربردی در صنعت ساختمان و خودرو پوشش دوگانه می باشد که شامل یک پوشرنگ (پوشش پلاستیکی) بر روی صفحات فلزی گالوانیزه هستند.
در صورت وجود مشکل در دستگاه خود می توانید با کمک کارشناسان فنی و متخصص شرکت مشهد دقیق دستگاه خود را تعمیر کنید و همچنین محصولات شرکت مشهد دقیق دارای یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تجهیزات اندازه گیری مشهد دقیق

مشهد

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

ارت سنج ، ترموگراف ، میگر ، ترموویژن، مولتی متر، میگر ، ابزار دقیق ، تجهیزات اندازه گیری ، آنالایزر گاز ، آنالایزر صدا، آنالایزر فلزات ، کوانتومتر، ویدئوبروسکوپ، اسیلوسکوپ، پاورمتر، پاورآنالایزر

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 3 ماه قبل