تجهیزات اندازه گیری مشهد دقیق

ارت سنج , ترموگراف , میگر

تعمیر دوربین بازرسی چاه و لوله

دوربین‌های بازرسی لوله و یا همان دوربین‌های ویدئومتری یا پوش راد، دستگاه هایی هستند که دارای یک دوربین با قابلیت چرخش 360 درجه‌ای و یا به صورت ثابت بوده که از طریق آن به عیوب داخل لوله پی می برند. دارای قابلیت شناسایی نقطه دقیق محل عیب تا دقیقا همان نقطه را حفاری کنید.

مشخصات

شرکت سازنده :
ایران
مدل :
mdt
کشور سازنده :
ایران
گارانتی :
1 سال
خدمات پس از فروش :
10 سال

توضیحات خدمت

اطلاعات کلی درباره تعمیرات تخصصی دوربین بازرسی چاه و لوله

دوربین‌های بازرسی چاه یا دوربین‌های ویدئومتری منهول نیز دستگاه هایی هستند که در دو رنج چاه‌های کوچک و متوسط و چاه‌های عمیق تهیه و تولید می‌شوند.
این دوربین ها توسط یک کابل به داخل چاه فرستاده می‌شوند و با استفاده از منبع نور قدرتمند بر روی دستگاه و همچنین قابلیت کنترل و گردش دوربین اقدام به بازرسی بدنه چاه‌ها می‌کنند.
این دوربین های بازرسی مصارف گوناگونی در زمینه لوله ها و انشعابات و شبکه های فاضلاب دارند چرا که با کمترین هزینه، بهترین نتیجه را به ارمغان می آورند.
دوربین های بازرسی دارای یک دوربین با قابلیت چرخش 360 درجه‌ای و یا به صورت ثابت بوده که توسط
یک کابل بلند و بسیار مقاوم تا طول 200 متر به داخل لوله فرستاده می‌شوند و از طریق آن به عیوب داخل لوله پی می برند.
با استفاده از قابلیت سوند این امکان فراهم می‌شود تا بتوان از روی زمین نقطه دقیق و بدون خطا از محل عیب را شناسایی کرده و دقیقاهمان نقطه را حفاری نمود.

شرکت مشهد دقیق نیز با سال ها سابقه در زمینه تجهیزات و ابزار آلات اندازه گیری در ایران در نظر دارد تا تمامی خدمات پس از فروش ،تعمیر و پشتیبانی محصولات کمپانی های معتبر جهانی را با قیمتی مناسب و با کیفیتی عالی انجام دهد و 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش نیز برای محصولات خود در نظر گرفته است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تجهیزات اندازه گیری مشهد دقیق

مشهد

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

ارت سنج ، ترموگراف ، میگر ، ترموویژن، مولتی متر، میگر ، ابزار دقیق ، تجهیزات اندازه گیری ، آنالایزر گاز ، آنالایزر صدا، آنالایزر فلزات ، کوانتومتر، ویدئوبروسکوپ، اسیلوسکوپ، پاورمتر، پاورآنالایزر

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 3 ماه قبل