تجهیزات اندازه گیری مشهد دقیق

ارت سنج , ترموگراف , میگر

تعمیرات تخصصی عیب یاب کابل

عیب یاب کابل دستگاهی برای تشخیص عیب و محل عیب کابل های زیر زمینی است که بدون انجام عملیات حفاری و صرف هزینه ای بالا محل عیب را مشخص می کند. در عیب‌یابی کابل از سه دستگاه اصلی کابل سوز، فرستنده صوت و رفلکتور استفاده می‌شود.

مشخصات

شرکت سازنده :
ایران
مدل :
MDT
کشور سازنده :
ایران
گارانتی :
1 سال
خدمات پس از فروش :
10 سال

توضیحات خدمت

اطلاعات کلی درباره تعمیر دستگاه های عیب یاب کابل
برای شناسایی محل عیب کابل ابتدا توسط گروه عیب‌یاب محل اتصالی کابل مشخص می‌شود و پس از شناسایی محل معیوب کابل حفار محل مورد نظر را می‌کند سپس آن قسمت از کابل را بریده و قسمت معیوب را اصلاح می‌کنیم و پس از آن توسط مفصل چدنی دوباره کابل‌ها را به هم متصل کرده و اطراف مفصل را از قیر پر می‌کنند تا آب به درون مفصل کابل نفوذ نکند.
علت اصلی بوجود آمدن عیب در کابل های زیر زمینی عوامل خارجی است که به دلیل صدمه ای که در موقع کابل کشی از طرف کارگران بی احتیاط و یا ابزار سنگین خاکبر داری پیش می آیند، بوجود آمده و پس از مدتی سبب نفوذ رطوبت در محل صدمه دیده شده و در عایق نفوذ پیدا کرده و عیب نمایان می گردد.
تا 30 سال پیش معمولا عیوب کابل ها را به وسیله پل های اندازه گیری (تامسون، پل وینستون، پل کلرین، ...) آزمایش و تعیین می کردند و یا محل عیب را به وسیله ترانسفورماتورهای فشار قوی می سوزانیدند که البته همیشه نتیجه مثبت حاصل نمی گردید. خصوصا در کابل ها که تمام رشته ها اتصالی داشت، عیب یابی به وسیله پل های اندازه گیری میسر نبود.
پس از اختراعات جدید در رشته های الکترونیک فن عیب یابی کابل نیز کاملا تغییر کرد. دستگاه های مدرن امروزی با قدرت، اطمینان و دقت بیشتر عملیات عیب یابی را سریع تر می کند و از اتلاف وقت جلوگیری و در بسیاری از مخارج (حفاری ، بریدن کابل درمحلهای مختلف و نصب اتصالات متعدد ) نیز صرفه جویی می شود.
در صورت بروز مشکل برای دستگاه عیب یاب خود باید هزینه ای بسیار بالا برای تهیه مجدد آن صرف کنید در صورتی که می توانی با پرداخت هزینه ای کمتر دستگاه را تعمیر نمایید.
شرکت مشهد دقیق با سال ها سابقه در زمینه فروش و تعمیر دستگاه های عیب یاب و لوازم جانبی آن این دستگاه ها را تعمیر و پشتیبانی می کند و برای محصولات خود 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش نیز در نظر گرفته است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تجهیزات اندازه گیری مشهد دقیق

مشهد

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

ارت سنج ، ترموگراف ، میگر ، ترموویژن، مولتی متر، میگر ، ابزار دقیق ، تجهیزات اندازه گیری ، آنالایزر گاز ، آنالایزر صدا، آنالایزر فلزات ، کوانتومتر، ویدئوبروسکوپ، اسیلوسکوپ، پاورمتر، پاورآنالایزر

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 9 هفته قبل