تجهیزات اندازه گیری مشهد دقیق

ارت سنج , ترموگراف , میگر

تعمیرات تخصصی های پات

های پات ( Hipot) یا همان های ولتاژ دستگاهی است که برای تعیین کیفیت عایق های الکتریکی برای عبور معمول ولتاژ های بالا مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین برای بررسی شرایط عایق در اثر فشاری که به صورت تصادفی و ناخواسته به تابلو ها، دستگاه یا تجهیزات وارد می شود مورد استفاده قرار می گیرد.

مشخصات

شرکت سازنده :
ایران
مدل :
mdt
کشور سازنده :
ایران
گارانتی :
1 سال
خدمات پس از فروش :
10 سال

توضیحات خدمت

اطلاعات کلی درباره تعمیرات تخصصی های پات
یکی از تست های مهم در صنعت برق تست های پات میباشد. تست های پات برای اطمینان از سالم بودن عایق کابل به کار میرود. در این تست ولتاژی معادل 4 برابر ولتاژ فاز به زمین کابل (مطابق با استاندارد IEC) به کابل تزریق میشود تا هر گونه مشکل در عایق کابل را نشان دهد.
نشتی های ریز در کابل ممکن است در ولتاژ نامی خود را نشان ندهد و به مرور زمان این نشتی موجب خرابی کابل شود بنابراین باید قبل از برقدار کردن کابل ایراد فوق رفع گردد .
معمولا بعد از کابل کشی برای اطمینان از سالم بودن کابلها تست های پات میزنند. این تست برای کابل های فشار ضعیف را میتوان با دستگاه میگر زد و برای کابل های فشار متوسط و فشار قوی از دستگاه های پات استفاده کرد .
تست hipot عمدتا برای تشخیص ظرفیت ولتاژی است که یک عایق می تواند قبل از شکست مقاومت کند. که با اعمال ولتاژ بالا جریان نشتی رادر طول تست برای تعیین کیفیت عایق اندازه گیری می کند. و گاها ولتاژ زیادی به هادی تحت تست اعمال می شود تا زمانی که شکست اتفاق بیفتد. که استقامت عایق را در این روش می سنجد. در این تست به دلیل اینکه ممکن است محصول تحت تست آسیب ببیند معمولا در کارخانه های تولیدی برای تست محصول خود انجام می شود. و میگر نمی تواند این تست را انجام دهد.
ارائه تمامی خدمات تعمیر،فروش ،پشتیبانی تمامی محصولات و تجهیزات اندازه گیری در ایران توسط کارشناسان و متخصصین فنی شرکت مشهد دقیق می باشد که یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش برای محصولات خود در نظر گرفته است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تجهیزات اندازه گیری مشهد دقیق

مشهد

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

ارت سنج ، ترموگراف ، میگر ، ترموویژن، مولتی متر، میگر ، ابزار دقیق ، تجهیزات اندازه گیری ، آنالایزر گاز ، آنالایزر صدا، آنالایزر فلزات ، کوانتومتر، ویدئوبروسکوپ، اسیلوسکوپ، پاورمتر، پاورآنالایزر

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 3 ماه قبل