تجهیزات اندازه گیری مشهد دقیق

ارت سنج , ترموگراف , میگر

تعمیرات غبار سنج (پارتیکل کانتر)

غبار سنج یا همان پارتیکل کانتر دستگاهی است که ذرات معلق در هوا را شناسایی و شمارش می کند. شلخصه شمارش ذرات مبتنی بر پراکندگی نور یا تصویر برداری مستقیم می باشد. پارتیکل کانتر با توجه به درجه آنالیز ذرات انواع مختلفی دارد.

مشخصات

شرکت سازنده :
ایران
مدل :
mdt
کشور سازنده :
ایران
گارانتی :
1 سال
خدمات پس از فروش :
10 سال

توضیحات خدمت

اطلاعات کلی درباره تعمیرات غبار سنج یا پارتیکل کانتر
پارتیکل کانتر با توجه به درجه آنالیز ذرات انواع مختلفی دارند. برای اندازه گیری ذرات بسیار ریز ( در حد نانومتر) می توان از پارتیکل کانتر هسته تراکم (چگالش شده) استفاده کرد. ذرات ریز معلق در هوا کوچکتر از 1/0 میکرو.متر که بطور کلی بوسیله پارتیکل کانتر پراکندگی نور معمولی قابل تشخیص نمی باشند را می توان بصورت نوری با رشد تراکم ذرات از طریق شرایط فوق اشباع بوسیله مخلوط هوای نمونه برداری شده بخار و الکل با دمای بالا اندازه گیری کرد.
کاربردهای پارتیکل کانتر به سه دسته اصلی تقسیم می شود:
• پارتیکل کانتر آئروسل
• پارتیکل کانتر مایع
• پارتیکل کانتر جامد
شرکت مشهد دقیق با سال ها سابقه در زمینه تجهیزات و ابزار آلات اندازه گیری در ایران در نظر دارد تا تمامی خدمات پس از فروش ، تعمیر و پشتیبانی محصولات کمپانی های معتبر جهانی را با بالا ترین کیفیت توسط مهندسین فنی و متخصص شرکت مشهد دقیق انجام دهد و یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش نیز برای محصولات خود در نشر گرفته است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تجهیزات اندازه گیری مشهد دقیق

مشهد

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

ارت سنج ، ترموگراف ، میگر ، ترموویژن، مولتی متر، میگر ، ابزار دقیق ، تجهیزات اندازه گیری ، آنالایزر گاز ، آنالایزر صدا، آنالایزر فلزات ، کوانتومتر، ویدئوبروسکوپ، اسیلوسکوپ، پاورمتر، پاورآنالایزر

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 9 هفته قبل