تجهیزات اندازه گیری مشهد دقیق

ارت سنج , ترموگراف , میگر

تعمیر ترانسمیتر دما

ترانسمیتر دما یا انتقال دهنده دما ابزاری است که دمای اندازه‌ گیری شده توسط سنسور دما مثل ترموکوپل را به یک کمیت استاندارد قابل انتقال تبدیل می‌کند. ترانسمیترهای دما میتوانند در چندین مدل ساده و قابل کالیبره ارائه شوند.دارای قابلیت تشخیص انواع سنسور دما نظیر انواع ترموکوپل و RTD را دارند.

مشخصات

شرکت سازنده :
ایران
مدل :
mdt
کشور سازنده :
ایران
گارانتی :
1 سال
خدمات پس از فروش :
10 سال

توضیحات خدمت

اطلاعات کلی درباره تعمیرات ترانسمیتر دما

ترانسمیتر صنعتی ابزاری است که برای اندازه گیری کمیت ها و پارامترهای مختلف نظیر دما، فشار، رطوبت، سطح مایعات، فلو، گازهای های محیطی و مواردی از این دست استفاده می گردند.
در لغت ترانسمیتر از ترکیب دو واژه TRANSFER+METER گرفته شده است.یعنی تجهیزی که بتواند یک کمیت فیزیکی را اندازه گیری کرده(METERING) وآن را به مکانی دورتر مثل اتاق کنترل انتقال(TRANSFER) دهد.
ترانسمیتر دما یا انتقال دهنده دما ابزاری است که دمای اندازه‌ گیری شده توسط سنسور دما مثل ترموکوپل را به یک کمیت استاندارد قابل انتقال تبدیل می‌کند.
ترانسمیترهای دما میتوانند در چندین مدل ساده و قابل کالیبره ارائه شوند. این ترانسمیترهای قابلیت تشخیص انواع سنسور دما نظیر انواع ترموکوپل و RTD ( ترمورزیستنس یا PT100 ) را دارند.
ترانسمیترهای دما از نظر چگونگی نصب به دو دسته تقسیم می شود۱) ترانسمیتر دمای کله ای (HEAD MOUNTED) : ترانسمیتر دمای کله ای در داخل محفظة بالای سنسور قرار گیرند که به نوع HEAD MOUNTED معروف هستند.۲) ترانسمیتر دمای ریلی (RAIL MOUNTED) : ترا نسمیتر دمای ریلی در داخل تابلو و روی ریل‌ها نصب می شوند که به RAIL MOUNTED معروف هستند .
انواع ترانسمیتردما:ترانسمیتر در دو نوع :
۱-پسیو
۲-اکتیو
شرکت مشهد دقیق با سال ها سابقه در زمینه تجهیزات و ابزار آلات اندازه گیری در ایران در نظر دارد تا این ترانسمیتر دما را با قیمتی مناسب و با دقت و کیفیتی و همچنین با ارائه خدماتی همچون تعمیر،پشتیبانی و کلیه خدمات پس از فروش و با گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله در بازار عرضه کند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تجهیزات اندازه گیری مشهد دقیق

مشهد

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

ارت سنج ، ترموگراف ، میگر ، ترموویژن، مولتی متر، میگر ، ابزار دقیق ، تجهیزات اندازه گیری ، آنالایزر گاز ، آنالایزر صدا، آنالایزر فلزات ، کوانتومتر، ویدئوبروسکوپ، اسیلوسکوپ، پاورمتر، پاورآنالایزر

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 9 هفته قبل