تجهیزات اندازه گیری مشهد دقیق

ارت سنج , ترموگراف , میگر

تعمیرات سختی سنج فلز

سختی فلزات به مقاومت آنان به تغییر شکل پلاستیک توسط نفوذ یک جسم فرو رونده تعریف شده است. روش های ابتدائی اندازه گیری سختی فلزات شامل:تعیین سختی مقایسه ای با روش ریومر و روش سختی سنجی فوپل می باشد.

مشخصات

شرکت سازنده :
ایران
مدل :
MDT
کشور سازنده :
ایران
گارانتی :
1 سال
خدمات پس از فروش :
10 سال

توضیحات خدمت

اطلاعات کلی درباره تعمیر تخصصی سختی سنج فلزات:
قابلیت اندازه گیری در واحدهای HRC, HRB, HV, HB, HS, HL
امکان تبدیل عددسختی واردشده به واحدهای مختلف
حافظه ذخیره سازی اطلاعات
انجام تست در تمام زوایا (360 درجه)
سختی یک ماده ویژگی است که به خوبی تعریف نشده است، و متناسب با تجربه کسی که با آن سروکار دارد معانی زیادی به خود می گیرد. در مراجع متالوگرافی، سختی فلزات به مقاومت آنان به تغییر شکل پلاستیک توسط نفوذ یک جسم فرو رونده تعریف شده است.
روش های ابتدائی اندازه گیری سختی فلزات
الف) تعیین سختی مقایسه ای با روش ریومر: در این روش لبه دو نمونه فلزی منشوری شکل بر روی هم فشار داده می شوند.
ب) روش سختی سنجی فوپل: در این روش دو نمونه نیمه استوانه ای شکل فلزی بر روی هم فشار داده شده و اندازه سطح تماس پهن شده تعیین می گردد، این تکنیک برای سختی سنجی گرم نیز به کار رفته است. در این روش نیروی اعمال شده بر هر دو شمش مساوی بود و به این ترتیب می شد سختی دو قطعه فلزی را مستقیما با همدیگر مقایسه کرد. در سال 1897 فوپل ( Foeppl ) به جای شمش های منشوری از دو نیم استوانه استفاده کرد. وی نسبت سطح پهن شده به نیروی وارده را معیار سختی معرفی نمود.
ارائه تمامی خدمات پس از فروش و تعمیر و پشتیبانی محصولات و تجهیزات اندازه گیری توسط متخصصین فنی و مجرب شرکت مشهد دقیق انجام می شود که یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش نیز برای محصولات خود در نظر گرفته اند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تجهیزات اندازه گیری مشهد دقیق

مشهد

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

ارت سنج ، ترموگراف ، میگر ، ترموویژن، مولتی متر، میگر ، ابزار دقیق ، تجهیزات اندازه گیری ، آنالایزر گاز ، آنالایزر صدا، آنالایزر فلزات ، کوانتومتر، ویدئوبروسکوپ، اسیلوسکوپ، پاورمتر، پاورآنالایزر

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 3 ماه قبل