تجهیزات اندازه گیری مشهد دقیق

ارت سنج , ترموگراف , میگر

تعمیرات عیب یاب آلتراسونیک

در دستگاه تست و عیب یابی به روش التراسونیک انرژی الکتریکی توسط وسیله ای به نام ترنسدیوسر از یک ماده(Probe) یا پراب به انرژی صوتی یا همان موج آلتراسونیک تبدیل میشود. تست التراسونیک از موج با فرکانس بالاتر از محوده شنوایی انسان استفاده می کند.

مشخصات

شرکت سازنده :
ایران
مدل :
mdt
کشور سازنده :
ایران
گارانتی :
1 سال
خدمات پس از فروش :
10 سال

توضیحات خدمت

اطلاعات کلی درباره تعمیرات عیب یاب آلتراسونیک
دستگاه عیب یابی التراسونیک یک دستگاه آنالوگ در زمینه عیب یابی التراسونیک با وزن بسیار کم بوده که جهت عیب یابی هایی از قبیل شناسایی عیوب مکانیکی و شناسایی نشتی مخازن تحت فشار و خلاء و همچنین نشتی‌های الکتریکی قابل استفاده می‌باشد.
در آزمایش فراصوتی یا التراسونیک از موج با فرکانس فراتر از آستانه شنوایی انسان استفاده میشود.
در این تست دستگاه با انتشار موج آلتراسونیک به درون قطعه مورد تست و مشاهده و تحلیل موج برگشتی.میتوان به وجود عیب و عیوب در قطعه پی برد.
در دستگاه تست و عیب یابی به روش التراسونیک انرژی الکتریکی توسط وسیله ای به نام ترنسدیوسر از یک ماده(Probe)یا پراب به انرژی صوتی یا همان موج آلتراسونیک تبدیل میشود.پراب(Transducer) پیزوالکتریک ساخته شده است ، که قادر است انرژی الکتریکی را به امواج صوتی یا آلتراسونیک تبدیل کند.و همچنین بابرخورد موج آلتراسونیک به پراب انرژی الکتریکی ایجاد خواهد شد.
کاربردهای عیب یاب آلتراسونیک:
روش های فراصوتی کاربرد بسیار گسترده ای در تعیین نقص های درونی مواد به روش غیر مخرب دارند.با وجود این از آنها می توان برای تعیین ترک های زیر سطحی نیز استفاده کرد
آزمون های فراصوتی ،افزون بر بازرسی فنی قطعات تکمیل شده ،برای بازرسی کنترل کیفیت مراحل مختلف تولید قطعاتی همچون قطعات نورد شده نیز به کار می روند.معمولاٌ از این روش ها برای بازرسی قطعات و مجموعه های در حین کار نیز استفاده می شود.از تجهیزات تست های غیر مخرب مبتنی بر امواج اولتراسونیک میتوان به دستگاه های عیب یاب اولتراسونیک و ضخامت سنج اولتراسونیک اشاره کرد
دستگاه عیب یاب اولتراسونیک جهت تشخیص عیوب زیر سطحی و داخلی مواد کاربرد دارد و دستگاه ضخامت سنج آلتراسونیک نیز جهت ضخامت سنجی مواد و پیدا کردن پیتهای ناشی از خوردگی در لوله ها کاربرد بسیار دارد.
شرکت مشهد دقیق با سال ها سابقه در زمینه تجهیزات و ابزار آلات اندازه گیری در ایران در نظر دارد تا تمامی خدمات پس از فروش و تعمیر و پشتیبانی کلیه تجهیزات و ابزار آلات اندازه گیری را در ایران انجام دهد و برای محصولات عرضه شده خود 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش در نظر گرفته است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تجهیزات اندازه گیری مشهد دقیق

مشهد

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

ارت سنج ، ترموگراف ، میگر ، ترموویژن، مولتی متر، میگر ، ابزار دقیق ، تجهیزات اندازه گیری ، آنالایزر گاز ، آنالایزر صدا، آنالایزر فلزات ، کوانتومتر، ویدئوبروسکوپ، اسیلوسکوپ، پاورمتر، پاورآنالایزر

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 3 ماه قبل