تجهیزات اندازه گیری مشهد دقیق

ارت سنج , ترموگراف , میگر

تعمیر تخصصی جی پی اس

سیستم مکان یابی جهانی ( Global Positioning System ) یک سیستم مکان یابی با استفاده از ماهواره های مرجع اســت. واژه GPS غالبا به مجموعه ماهواره های موقعیت یابی که توسط آمریکا پیاده سازی گردیده است گفته میشود

مشخصات

شرکت سازنده :
ایران
مدل :
MDT
کشور سازنده :
ایران
گارانتی :
1 سال
خدمات پس از فروش :
10 سال

توضیحات خدمت

اطلاعات کلی درباره تعمیرات تخصصی جی پی اس
سیستم مکان یابی جهانی ( Global Positioning System ) یک سیستم مکان یابی با استفاده از ماهواره های مرجع اســت. اولین ماهواره جی پی اس در سال 1978در مدار زمین قرار گرفت و در سال های بعد تعداد این ماهواره ها به 24 عدد رسید و امروزه بیشتر هم شده است. به مجموع این ماهواره ها NAVSTAR نیز گفته می شود.
این سیستم در ابتدا توسط ایالات متحده آمریکا و به قصد استفاده نظامی ساخته شد و ماهواره های آن در مدار زمین قرار گرفتند ولی در سال 1980 استفاده از آن برای عموم آزاد شد.
سیستم های مکان یابی دیگری نیز وجود دارند ولی جی پی اس تنها سیستمی است که امروزه می تواند موقعیت شما را با دقت بالایی بر روی زمین و در هر زمان و مکانی مشخص کند. خدمات این مجموعه در هر شرایط آب و هوایی و در تمام ساعات شبانه روز در دسترس است.
ارائه تمامی خدمات پس از فروش،تعمیر و پشتیبانی تمامی محصولات و تجهیزات اندازه گیری توسط مهندسین فنی و متخصص شرکت مشهد دققی انجام می شود که این مجموعه 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش نیز برای محصولات خود در نظر گرفته است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تجهیزات اندازه گیری مشهد دقیق

مشهد

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

ارت سنج ، ترموگراف ، میگر ، ترموویژن، مولتی متر، میگر ، ابزار دقیق ، تجهیزات اندازه گیری ، آنالایزر گاز ، آنالایزر صدا، آنالایزر فلزات ، کوانتومتر، ویدئوبروسکوپ، اسیلوسکوپ، پاورمتر، پاورآنالایزر

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 3 ماه قبل