تجهیزات اندازه گیری مشهد دقیق

ارت سنج , ترموگراف , میگر

تعمیر هدایت سنج -ORP-PH-اکسیژن و آمونیاک سنج

برای اندازه گیری مقدار اکسیژن مایع و یا محیط از دستگاهی به نام اکسیژن متر استفاده می کنند. pH متر برای تعیین غلظت یون هیدروژن در یک محلول کاربرد دارد. میزان رسانایی و یا هدایت الکتریکی مایعات را هدایت سنج اندازه گیری می کند.

مشخصات

شرکت سازنده :
ایران
مدل :
MDT
کشور سازنده :
ایران
گارانتی :
1 سال
خدمات پس از فروش :
10 سال

توضیحات خدمت

اطلاعات کلی درباره تعمیرات هدایت سنج -ORP-PH-اکسیژن و آمونیاک سنج
دستگاه اکسیژن متر به دو نوع مایع و محیط تقسیم می شود که هر کدام برای منظوری ساخته شده اند به همین جهت برای سنجش میزان اکسیژن در هوا از اکسیژن متر محیطی و برای سنجش اکسیژن آب از نوع مایع آن استفاده می کنند.
بعضی از اکسیژن متر ها توانایی سنجش میزان اکسیژن محیط و مایعات را با هم دارند.
میزان رسانایی و یا هدایت الکتریکی مایعات را می توان به وسیله هدایت سنج یا کنداکتیویمتر اندازه گیری کرد. هدایت الکتریکی رابطه مستقیمی با نمک های رسانای موجود در مایع دارد و هر چه نمک های رسانا بیشتر باشد هدایت الکتریکی بیشتر می گردد. از هدایت سنج های الکتریکی به منظور آنالیز آب ، آزمایشات محیطی و همچنین در مراحل تولید که نیاز به بررسی رسانایی محلول وجود دارد استفاده می شود.
شرکت مشهد دقیق با سال ها سابقه در زمینه تجهیزات و ابزار آلات اندازه گیری در ایران در نظر دارد تا تعمیر تخصصی و پشتیبانی فنی محصولات کمپانی های معتبر جهانی را انجام دهد و یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش نیز برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تجهیزات اندازه گیری مشهد دقیق

مشهد

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

ارت سنج ، ترموگراف ، میگر ، ترموویژن، مولتی متر، میگر ، ابزار دقیق ، تجهیزات اندازه گیری ، آنالایزر گاز ، آنالایزر صدا، آنالایزر فلزات ، کوانتومتر، ویدئوبروسکوپ، اسیلوسکوپ، پاورمتر، پاورآنالایزر

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 2 روز پیش