villa1000

طراحی ویلا, ساخت ویلا, طراحی محوطه

طراحی محوطه

طراحی محوطه ویلا فرصت مناسبی است برای ارتقای ارتباط ویلا با طبیعت و فضای باز پیرامونی آن. شکی نیست که علت اصلی ساخت ویلا، همین نزدیکی و ارتباط با عناصر طبیعی و بالابردن کیفیات سکونت در یک فضای دلنشین و مطلوب می باشد، پس محوطه سازی ویلا خود را فراموش نکنید. محوطه سازی یا لندسکیپ نیز مانند دیگر گرایشهای معماری، امری تخصصی است که نیازمند آموزش و مهارت است و باید توسط افراد متخصص انجام شود.

توضیحات خدمت

طراحی محوطه ویلا فرصت مناسبی است برای ارتقای ارتباط ویلا با طبیعت و فضای باز پیرامونی آن. شکی نیست که علت اصلی ساخت ویلا، همین نزدیکی و ارتباط با عناصر طبیعی و بالابردن کیفیات سکونت در یک فضای دلنشین و مطلوب می باشد، پس محوطه سازی ویلا خود را فراموش نکنید. محوطه سازی یا لندسکیپ نیز مانند دیگر گرایشهای معماری، امری تخصصی است که نیازمند آموزش و مهارت است و باید توسط افراد متخصص انجام شود.

گروه معماری رضا طاهری با یک تیم متخصص، از ابتدایی ترین مراحل ایده پردازی و طراحی تا آخرین مرحله ساخت و بهره برداری محوطه، درکنار شماست.

فضای باز پیرامون ویلا پتانسیل مناسبی برای طراحی فضای ورودی و خوشامدگویی، فضاهای دورهمی و استراحت، بازی و تفریح، ورزش و حتی پخت و پز و صرف غذا دارد. نسبت به اندازه این فضای باز، خواسته های شما و البته میزان بودجه مالی که می خواهید به این امر اختصاص دهید، تعداد، نوع و کیفیت المان ها و فضاسازی های محوطه، متفاوت خواهد بود.

با دیدن نمونه کارهای اجرا شده در سایت ها و کاتالوگ های مختلف و یا در صورت امکان، بازدید حضوری از محوطه سازی های ویلاها، می توانید در مورد نیازهای خود و خانواده تان از فضای باز ویلا تصمیم گیری کنید. همچنین باید در مورد فضای مورد نیاز برای هر یک از اجزا و المان ها و تخمین حدودی هزینه آنها، از تیم مشاور خود کمک بگیرید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

villa1000

تهران

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

طراحی ویلا، ساخت ویلا، طراحی محوطه، طراحی داخلی، طراحی شهرک ویلایی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی عام

دسته‌بندی خدمات