villa1000

طراحی ویلا, ساخت ویلا, طراحی محوطه

طراحی ویلا ایرانی

طراحی ویلا ایرانی، سبک طراحی ویلای محبوبی است که در حوزه طراحی و اجرای ویلا مورد توجه قرار گرفته است. گرچه ساخت ویلا به سبب ماهیت لوکس و ییلاقی خود در نقاط مختلف، تقریبا با رویکردهای مشابهی صورت می گیرد، اما فرهنگ، مذهب و شیوه زندگی مردم، خواه نا خواه، فضاسازی ها را متاثر می کنند.

توضیحات خدمت

طراحی ویلا ایرانی، سبک طراحی ویلای محبوبی است که در حوزه طراحی و اجرای ویلا مورد توجه قرار گرفته است. گرچه ساخت ویلا به سبب ماهیت لوکس و ییلاقی خود در نقاط مختلف، تقریبا با رویکردهای مشابهی صورت می گیرد، اما فرهنگ، مذهب و شیوه زندگی مردم، خواه نا خواه، فضاسازی ها را متاثر می کنند. در ایران تلفیق ویژگی های اصلی ویلا مانند شفافیت، ترکیب احجام و ارتباط وسیع با فضای پیرامونی با سنت های معماری ایرانی ترکیب شده و منجر به طراحی ویلای ایرانی می شود. دو رویکرد اصلی در سبک طراحی ویلا ایرانی وجود دارد: تقلید فرمها و فضاسازی ها و المان های تزئینی خانه باغ ها و کوشک های ایرانی و یا طراحی نمای ویلا و طراحی داخلی ویلا برمبنای مفاهیمی از سنت معماری ایرانی، مفاهیمی مانند درونگرایی، تقارن، سلسله مراتب فضایی و تفکیک فضاهای اندرونی و بیرونی. عاریت گرفتن سمبل ها و المان های معماری سنتی ایرانی، حس نوستالژیکی را به گذشته و سنت های ایرانی ایجاد کرده و ویلای لوکس و زیبایی را با حسی آشنا خلق می کند.

گروه معماری ویلا 1000 همواره کوشیده است به عنوان اولین شرکت تخصصی طراحی ویلا ،بهترین طرح را بنا بر سلیقه مشتری ارائه دهد.

تلفن مشاوره : 02186081860

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

villa1000

تهران

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

طراحی ویلا، ساخت ویلا، طراحی محوطه، طراحی داخلی، طراحی شهرک ویلایی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی عام

دسته‌بندی خدمات