دیده بان البرز نماینده فروش یونی ویو، هایک ویژن و داهوآ

نماینده رسمی برندهای معتبر حفاظتی, فروشنده انواع کابل شبکه و فیبر نوری, مشاوره

کاربرد تجزیه و تحلیل هوشمند تصاویر دوربین مداربسته

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

نحوه استفاده از تجزیه و تحلیل تصاویر مداربسته و متادیتا

تهدیدات تروریستی، سرقت های بزرگ برنامه ریزی شده، آدم ربایی های گسترده و تهدیدات خرابکارانه حالا هر روز گسترش بیشتری می یابد،و برای مقابله با آن ها تکنولولژی های جدید پا به عرصه می گذارند.

نحوه جلوگیری از  این تهدیدات باید با استفاده هماهنگ از تجهیزات دوربین مداربسته بر مبنای پردازش هوشمند اطلاعات باشد، آگاهی از تهدیدات بالقوه - و اقدام موثر پیشگیرانه - بیشترین احتمال تهدیدات را از بین میبرد.

تجزیه و تحلیل تصاویر دوربین های مداربسته، نظارت و گزارش گیری خودکار بوسیله هوش مصنوعی AI، قوانین مبارزه بین غیرنظامیان و تروریست ها را با پیش بینی حملات تغییر خواهد داد .

تا چه حد فنآوری های جدید امنیتی و حفاظتی در دوربین های مداربسته ، میتواند با استفاده از آخرین نوآوریها، از جنایتهای تروریستی پیشگیری کند؟

تجزیه و تحلیل هوشمند تصاویر دوربین های مداربسته، نسل بعدی شعارهای بازاریابی در این صنعت است.

چقدر تجربه و محصول جدید پشت سر این عبارت است ؟

تجزیه و تحلیل های ویدیویی به عنوان یک فن آوری در طول سال ها مطرح بوده است،

این فن آوری همواره حضور مشهودی در فیلم های هالیوود داشته است، اپراتور میتواند بوسیله هر یک از دوربین های مداربسته متصل به شبکه، در عرض چند ثانیه جسجوهای مورد نظر خودرا انجام دهد، افراد را شناسایی کند و اشیاء گمشده را ردیابی نماید.

من خوشحالم که می گویم، از بسیاری جهات، با محصولات جدید مداربسته، و جدیدترین راه حل های تجزیه و تحلیل ویدیویی که در حال ورود به بازاراست،جستجوهای هوشمند واقعی شده است.

این راه حل ها طراحی، آزمایش و اثبات شده اند که به کاهش زمان جستجو ازچند ساعت به  چند دقیقه  و حتی چند ثانیه کمک می کند.

حالا براحتی میتوان هر اتفاق را جداگانه ثبت و تجزیه و تحلیل نمود و از گزارشات بدست آمده برای هر واحد حراست، فنی، مدیران نیروی انسانی و بازاریابی بصورت جداگانه استفاده نمود.

 

با نظری به رویکرد مقالات منتشر شده در سال 2017

محسن بوذری 04/03/1396

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

دیده بان البرز نماینده فروش یونی ویو، هایک ویژن و داهوآ

تهران

نوع فعالیت

عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

نماینده رسمی برندهای معتبر حفاظتی، فروشنده انواع کابل شبکه و فیبر نوری، مشاوره، طراحی و اجرای پروژه، نماینده فروش محصولات سی بن ، نماینده فروش محصولات یونی ویو، دوربین پلاک خوان، نرم افزار پلاک خوان، دوربین مداربسته وارم لایت، دوربین مداربسته استارلایت، دوربین مداربسته کنترل تردد، دوربین مداربسته هوشمند، انواع تجهیزات ذخیره ساز، ویدیو سرور یونی کورن، کابل شبکه و فیبر نوری، دزدگیر هوشمند، نرم افزار های تخصصی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات