دیده بان البرز نماینده فروش یونی ویو، هایک ویژن و داهوآ

نماینده رسمی برندهای معتبر حفاظتی, فروشنده انواع کابل شبکه و فیبر نوری, مشاوره

تکنولوژی GPU چگونه به پیشرفت دوربین مداربسته کمک می نماید؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
تکنولوژی GPU به کمک هوش مصنوعی AI برای ایجاد یک پیشرفت بزرگ :

همانطور که جهان به صورت مستمر در حال توسعه و اتصال شبکه های اطلاعاتی خود است، تجهیزات و تکنولوژی سیستم های امنیتی که ما با آنها مواجه هستیم و ارتباط برقرار می کنیم، در همه حوزه ها و برنامه های کاربردی در این شبکه علمی و اطلاعاتی در حال توسعه است.

فن آورهای امنیتی، بخصوص در صنعت دوربین­ مداربسته، از این توسعه سهم بسیاری را به خود اختصاص داده است.

تکنولوژی GPU چیست؟

تکنولوژی جی پی یو (GPU ( Graphic Processor Unit، به معنی واحد پردازش گرافیکی است.

این تکنولوژی مختص به شرکت انویدیا Nvidia است که بر روی کارت گرافیک حرفه ای طراحی شده که در پردازش تصاویر ویدئویی، باعث سرعت بسیار بالای پردازش و بالا بردن کیفیت می شوند.

این قابلیت در کارتهای گرافیکی ATI وجود ندارد.

ظهور فن آوری GPU، به طور خاص، منجر به افزایش قابل توجهی در عملکرد و ارزش آفرینی حوزه های امنیتی می شود.

ما بر این باوریم که با افزایش استفاده از هوش مصنوعی، ذخیره گزینشی ، تجزیه و تحلیل دقیق تر تصاویر دوربین های مداربسته  توسعه می یابد.

این هوش جهانی می تواند با گسترش سطوح دسترسی در سطح منطقه ای با جمع آوری اطلاعات پیچیده و حیاتی به مرور به یک سیستم امنیت سایبری تبدیل شود.

رشد درآمد کمپانی های بزرگ جهانی در صنعت دوربین مداربسته:

کمپانی های بزرگ در طی دوران اخیر با استفاده از نوآوری و پاسخ به نیازهای مصرف کنندگان رشد درآمدی خود را تا سال 2017 حفظ نموده اند.

به لطف خط تولید محصولات نوآورانه و فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی AI، کمپانی هایی که بتوانند از این فن­آوری برای توسعه محصولات خود حداکثر استفاده را ببرند، به رشد خود ادامه میدهند.از جمله این ها می توان به آخرین فن آوری ارائه شده از کمپانی Avigilon  اشاره نمود.

جستجوی Avigilon Appearance SearchTM که یک موتور جستجوی پیشرفته هوشمند بر پایه AI است، که سطح جدیدی از اتوماسیون را برای صنعت امنیت و دوربین مداربسته فراهم آورده است.

این کمپانی انتظار دارد که در سال 2018 راه حل های امنیتی جدید خود را با محصولات نوآورانه مانند پلت فرم Avigilon BlueTM ، پلت فرم سرویس ابری خود، توسعه دهد. خدماتی که با اشتراک گذاری اطلاعات، سطح دسترسی جدیدی را برای کاربران فراهم می کند .

دوربین مداربسته با توسعه این تکنولوژی ها تبدیل به ابزاری قدرتمند برای پاسخ به نیازهای امنیتی کاربران خود میگردد.

و با راه اندازی یک هوش مصنوعی یادگیرنده، کاربران امکانات بیشتری برای استفاده از راه حل­ها­ی هوشمند دارند.

 

محسن بوذری

خرداد 97

با استنباط از مقالات هوش مصنوعی و برگرفته از مقاله Willem Ryan

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

دیده بان البرز نماینده فروش یونی ویو، هایک ویژن و داهوآ

تهران

نوع فعالیت

عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

نماینده رسمی برندهای معتبر حفاظتی، فروشنده انواع کابل شبکه و فیبر نوری، مشاوره، طراحی و اجرای پروژه، نماینده فروش محصولات سی بن ، نماینده فروش محصولات یونی ویو، دوربین پلاک خوان، نرم افزار پلاک خوان، دوربین مداربسته وارم لایت، دوربین مداربسته استارلایت، دوربین مداربسته کنترل تردد، دوربین مداربسته هوشمند، انواع تجهیزات ذخیره ساز، ویدیو سرور یونی کورن، کابل شبکه و فیبر نوری، دزدگیر هوشمند، نرم افزار های تخصصی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات