نهالستان پارس مشهد مهندس زردادی

نهالستان پارس, نهالفروشی, مهندس زردادی

قیمت نهال عناب،درخت عناب

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

عناب یکی از محصولات مهم و استراتژیک باغبانی می باشد که جایگاه ویژه ای را در اقتصاد کشاورزی دارد. 
عناب گیاهی مقاوم به خشکی، شوری، نوسانات دما، آفات و بیماریها بوده و در طی دوران خشکسالی کمترین خسارت را در مقابله با سایر محصولات متحمل شده و بهمین دلیل به عنوان یکی از محورهای توسعه باغات در الگوی کشت  مد نظر می باشد.

ملین، نرم کننده سینه، مدر، آرام کننده اعصاب، تصفیه کننده خون، ضد سرفه، خواب آور، تسکین دهنده آسم و تنگی نفس، معالجه و التیام زخمهای کهنه، رفع خستگی شدید، افزایش رشد موی سر، بر طرف کننده گرفتگی صدا، تقویت دستگاه هاضمه، تقویت حافظه، برطرف کردن کم اشتهایی، دردرمان سرطان، رفع گلو درد و خونریزی لثه ها، رفع درد مفاصل، تب بر مي باشد.
از کاربرد های دیگر می توان استفاده از چوب درخت عناب به دلیل محکمی و زیبایی در منبت کاری، خراطی، و ساخت وسایل تزیینی و همچنین بدلیل داشتن برگهای شفاف و براق و میوه های زیبا میتوان از این درخت در فضاهای سبز نیز استفاده نمود.
به عناب خرمای چينی هم گفته می شود.
عناب آرام بخش بوده خستگی را برطرف و خون را تصفیه می کند،  خاصیت ضد سرطانی و ضد بیماریهای تنفسی داشته باعث تقویت عضلات شده و از بروز مشکلات قلبی جلوگیری می کند .
سابقه کشت عناب به گذشته های دوربرمی گردد. این درخت بومی آسیای میانه وقفقاز بوده که ازحدود 4 هزارسال پیش درچین، هندوستان وایران کاشت شده است که بعدها به منطقه مدیترانه وسپس به کشورهای شمال افریقا منتقل گردیده است.هم اکنون دربعضی ازکشورهای اروپایی وامریکایی به صورت یک گیاه زینتی موردبهره برداری قرارمی گیرد.
تولیدمیوه عناب درچین وهندوستان 2.5 میلیون تن اعلام گردیده که این میزان ازسطحی حدودیک میلیون هکتاربدست می آید.
درایران کاشت عناب دراستانهای خراسان جنوبی،اصفهان،گلستان،مازندران،فارس،یزد،همدان وقزوین وجودداشته که خراسان جنوبی بادارا بودن 98درصدسطح وتولیدمقام اول رادرکشوربه خوداختصاص داده است.
عناب جزو درختان مقاومی است که قابلیت رشددرزمینهای کم آب وباکیفیت پایین رادارابوده ودرطی دوران خشکسالی وپدیده سرمازدگی ازمعدودگیاهانی می باشدکه خسارت  بسیاراندکی رامتحمل گردیده است
تولید محصول عناب یکی از راههای امرار معاش کشاورزان منطقه بوده و روند رو به رشد قیمت عناب آینده ای امید بخش را برای تولیدکنندگان آن نوید می دهد

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

نهالستان پارس مشهد مهندس زردادی

مشهد

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

نهالستان پارس، نهالفروشی، مهندس زردادی، گیاه_آپارتمانی، گیاهان_دارویی، پایه_رویشی گلابی، خراسان رضوی، پایه رویشی گیلاس، خرید نهال، پایه رویشی هلو، پایه GN—پایهGF677، فروش نهال، پایه مالینگ، Nursery tree pars، بذر گلابی، احداث باغ

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات