نهالستان پارس مشهد مهندس زردادی

نهالستان پارس, نهالفروشی, مهندس زردادی

ارقام درخت/ بید مجنون زرد/بید مشک مجنون/بید فری/بید مجنون سبز معرفی میگردد

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

بیدها از خانواده ی Saliaceae می باشند که به صورت درخت و درختچه در اکثر مناطق ایران در باتلاقها دیده میشوند،گیاهانی هستند دوپایه دارای چوبهای نرم وسبک که گلهایش فاقد پوشش است نام علمی بیدمعمولی Salix albaاست

بید مجنون (Salix babylonica):

چون شاخه های جوان این بید باریک و آویزان است و جنبه ی زیبا و تزئینی دارد لذا در اکثر منازل کاشته میشود.برگها باریک و کشیده و ریزند وشاخه ها و برگهای جوان به رنگ سبزمایل به زرد هستند،معمولا برای ازدیاد،این گونه را بر روی سایر گونه های بید پیوند می زنند.بید مجنون مثمره نیست، یعنی میوه ای ندارد. اما شاخه هایی به غایت زیبا دارد که همانند گیسوی مه رویان آویزان است. این درخت به حکم این که شاخه هایش را به پایین متمایل کرده، مجنون نامیده می شود.

بید مش (Salix aegyptica):

این بید به صورت درخت کوچک و درختچه به صورت پراکنده دیده می شود،در اوایل زمستان ظاهر می شوند که بسیار معطرند واز آن عرق بید مشک تهیه می شود.

بید سرخ (Salix purpurea):

ابن بید نیز مخصوص نواحی استپی و نبمه خشک است،برگها کشیده و دراز و دندانه دار،سبز مایل به کبود می باشد،شاخه های جوان،ارغوانی و نسبت به خمش مقاومت زیادی دارند و به همین جهت در سبدبافی مورد استفاده قرار می گیرند.

بید فری/بید مشک/بید زرد

11 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

نهالستان پارس مشهد مهندس زردادی

مشهد

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

نهالستان پارس، نهالفروشی، مهندس زردادی، گیاه_آپارتمانی، گیاهان_دارویی، پایه_رویشی گلابی، خراسان رضوی، پایه رویشی گیلاس، خرید نهال، پایه رویشی هلو، پایه GN—پایهGF677، فروش نهال، پایه مالینگ، Nursery tree pars، بذر گلابی، احداث باغ

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات