مرکز سلامت پا

کفش طبی چرمی ساقدار, کفش طبی چرمی دیابتی, صندل طبی چرمی

کفش راحتی با کف تخت و بدون پاشنه چه مشکلاتی را بوجود می آورد؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
کفش های بدون پاشنه و با کف تخت به نظر کفش های سبک و راحتی میباشند . با این حال در استفاده از آنها باید نکاتی را در نظر داشت. زیرا استفاده طولانی از آنها میتواند موجب بروز مشکلاتی برای پا شود. مهمترین خصوصیت این کفش ها نداشتن پاشنه، نداشتن قوس طولی کف پا و کف نرم و قابل انعطاف است.

ایستادن و راه رفتن با کفشی که پاشنه ندارد میتواند موجب اعمال کشش زیاد بر روی تاندون آشیل و عضلات پشت ساق شود. این کشش میتواند موجب بروز خستگی و در مواردی درد در ساق شود.
کشش زیاد بر روی تاندون آشیل که به علت نداشتن پاشنه ایجاد میشود، همراه با نداشتن قوس کف پایی که در این نوع کفش ها معمول است موجب میشود فاشیای کف پا دچار کشش شود. فاشیای کف پا یا فاشیای پلانتار یک نوار بافتی محکم است که در کف پا قرار گرفته و بین پنجه و پاشنه کشیده شده است. کشش زیاد بر روی این بافت موجب بروز درد در کف پا و بخصوص در پاشنه میشود. پس استفاده طولانی مدت از کفش های تخت میتواند موجب درد پاشنه شود.

نداشتن یک کفی سفت و محکم موجب میشود نتوانیم با آنها بر روی زمین های ناهموار به راحتی راه برویم.


در صورتی که از کفش های بدون پاشنه و تخت استفاده میکنیم بهتر است مدت استفاده از آنها کوتاه باشد. همچنین بعد از اتمام راه رفتن و درآوردن کفش ها باید چند دقیقه عضلات پشت ساق و تاندون آشیل را در هر دو پا کشش بدهیم.

هم کفش پاشنه بلند و هم کفش بدون پاشنه مشکلاتی را برای پا ایجاد میکنند. داشتن یک پاشنه در حد 3-2 سانتیمتر و کفی نسبتا محکم و داشتن قوس در سطح داخلی کف کفش از خصوصیات یک کفش خوب است که در موقع خرید باید به آنها توجه کنیم.

مرکز سلامت پا، مرکز تخصصی کفش،صندل و کفی طبی

تهران-خ کارگر-بین جمهوری و آذربایجان-پ۸۲۶-برج ۲۰۷-واحد۱۸-ط-۷

شنبه-۴شنبه

صبح-عصر

تماس    09010300848

021-66904541

دانش را با دوستانتان به اشتراک گذارید

https://telegram.me/joinchat/BTnZckA9R7ep4om4dMNLTA

https://telegram.me/foothealth

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

مرکز سلامت پا

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

کفش طبی چرمی ساقدار، کفش طبی چرمی دیابتی، صندل طبی چرمی، کفش طبی رانینگ زنانه، اسکن کف پا، کفی طبی چرمی، کفی طبی پلی یورتان

دسته‌بندی محصولات